چگونه در Outlook.com ایمیل مستعار بسازیم؟

چگونه در Outlook.com ایمیل مستعار بسازیم؟
  • 1391/5/13
  • محمد مفيد
  • 7
Create an alias
Create an alias

در پست “خداحافظی با هاتمیل و سلام به Outlook.com“، سرویس جدید ایمیل ماکروسافت را معرفی کردیم. یکی از ویژگی های خاص Outlook.com که شایان ذکر است، امکان ساخت ایمیل های مستعار می باشد که راه خوبی است تا آدرس ایمیل اصلی خود را به هر کسی ندهید.

ایجاد یک ایمیل مستعار

برای ساخت یک ایمیل مستعار در حساب Outlook.com اصلی تان، بر روی آیکون چرخ دنده، در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کرده و “More mail settings” انتخاب کنید. در بخش “Manage your account” گزینه ی “Create a Outlook alias” را انتخاب کرده و نام مستعار خود را با دامنه های hotmail.com، live.com و Outlook.com ایجاد کنید.

نحوه استفاده از ایمیل مستعار

برای ارسال ایمیل از طریق ایمیل مستعار خود، بر روی نام اکانت خود کلیک کرده و آدرس ایمیل مستعار خود را انتخاب کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که در هر سال فقط مجاز به ساخت 5 آدرس مستعار هستید.

Use Outlook alias
Use Outlook alias

منبع: Cnet

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 7 دیدگاه
  1. دستتون درد نکنه فقط اگه میشه بگین چطوری جیمیل رو به outlook.com وصل کنم که بتونم ایمیل هامو تو اوت لوک بخونم هرکاری کردم نشد که نشد.
    فقط اگه میشه سریع بگین که لازم دارم………

    1. از طریق آیکون چرخ دنده گزینه More email settings > Sending/receiving emails from other accounts > Add an email account

    2. نمیشه اینکارو کردم میگه صبر کن بعدش میگه نمیتونم به سرور هات میل وصل بشم. چی کار کنم

    3. این کار رو که انجام بدین یه پیام به حساب جیمیلتون فرستاده میشه که باید تایید کنید. بعد از آن چند ساعت طول می کشه تا هاتمیل با جیمیل هماهنگ بشه

  2. باشه دستتون درد نکنه حالا میرم ببینم چی میشه.
    واقعا این اولین باره که به این مشکل خوردم 🙂

  3. با تشکر و خسته نباشيد سايت خيلي خوب و مفيدي داريد موفق و پيروز باشيد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *