مانیتور جدید e2752Vh از شرکت AOC

مانیتور جدید e2752Vh از شرکت AOC
  • 1391/5/18
  • امیر امام جمعه
  • 0

شرکت AOC مدت زمان زیادی در حال فعالیت در زمینه نمایشگر ها می بوده است. ویژگی اصلی مانیتور های این شرکت قیمت پایین آنها است که دارای قابلیت هایی نیز برای کاربران میباشد و نیاز بسیاری از افراد را برطرف میکند. شرکت AOC در این هفته نمایشگر جدید خود را با نام e2752Vh معرفی کرد. این نمایشگر   دارای صفحه 27 اینچی میباشد و در آن از فناوری LED استفاده شده است. شرکت سازنده این محصول گفته است این نمایشگر مناسب برای بازی خور ها و کاربران خانگی میباشد که قصد نمایش تصاویر و فیلم ها را با کیفیت بسیار مناسب دارند که البته قیمت آن نیز نسبت به امکاناتش در سطح مناسبی میباشد.

قیمت این نمایشگر 249.99 دلار خواهد بود. این نمایشگر از تاریخ 11 آگوست الی 17 آگوست از طرف توزیع کننده Retailers به بازار عرضه میشود. Retailers شامل TigerDirect و BestBuy.com میباشد و کاربران میتوانند از طریق این مراکز اقدام به خرید این محصول نمایند. البته قیمت این نمایشگر در حالت عادی 299.95 دلار میباشد. شرکت AOC قول داده است که این نمایشگر تمامی صحنه های پرچالش بازی های رایانه ای و فیلم ها را با بهترین کیفیت و بدون هیچ مشکلی نمایش خواهد داد. از دیگر قابلیت های این نمایشگر میتوان به 16.7 میلیون رنگ به کار رفته در آن اشاره کرد. هم چنین در آن از تکنولوژی Off Timer استفاده شده است که نمایشگر پس از مدت زمان مشخصی خاموش خواهد شد. AOC این نمایشگر را با نرم افزار +Screen عرضه خواهد کرد که به کاربر کمک میکند فضای آن را به چهار محیط کاری جدا از هم تبدیل نماید.

نمایشگر 27 اینچی AOC دارای رزولوشن تصویر 1920*1080 میباشد که فرکانس 60 هرتز را دارا میباشد و نسبت 16:9 در آن به کار رفته است. کنتراست دینامیک این محصول نیز 20,000,000:1 است و روشنایی آن نیز 300 cd/m² میباشد. قابلیت های اتصال این دستگاه شامل DVI-D و HDMI میباشد که علاوه بر آن خروجی HDCP را نیز برای برخی از دستگاه های بلو-ری پشتیبانی میکند. در آخر 2 اسپیکر  2.5 وات نیز در دستگاه طراحی شده اند.

منبع : SlashGear

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *