انتشار ریبوت Mirror’s Edge برای کنسول های نسل هشتم در سال ۲۰۱۵

انتشار ریبوت Mirror’s Edge برای کنسول های نسل هشتم در سال ۲۰۱۵
  • 1393/10/22
  • نادر عظیمی
  • 0

عنوان Mirror’s Edge ساخته استودیو DICE برای PC,PS3,XBOX 360 بوده که طی سالهای ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ از سوی شرکت EA منتشر شد. در E3 2013 شرکت EA خبر از ساخت ادامه این عنوان با نام۲ Mirror’s Edge داده است.

در این بین از آنجایی که نسخه اول به خوبی برروی PS3,XBOX 360,PC ظاهر شد و باتوجه به اینکه بازار عناوین بازسازی شده بسیار داغ است خوب به نظر می رسد اگر نسخه بازسازی شده Mirror’s Edge نیز منتشر شود.

اگرچه شرکت EA و DICE در این رابطه سکوت کردند اما مایکروسافت به نظر می رسد اخباری در این رابطه دارد. زیرا به تازگی فروشگاه مایکروسافت Mirror’s Edge را برای XBOX ONE لیست کرده و تاریخ انتشارش را ۲۰۱۵ ذکر کرد. احتمال دارد این عنوان به طور بازسازی شده برای PS4,PC نیز عرضه گردد.

همچنین همانطور که گفته شد در E3 2013 شرکت EA خبر از ساخت ادامه این عنوان با نام۲ Mirror’s Edge داده و انتظار می رود در سال ۲۰۱۶ برای PC,PS4,XBOX ONE منتشر گردد. علاوه بر این ممکن است تاریخ انتشار نسخه بازسازی شده Mirror’s Edge در فروشگاه مایکروسافت یک تاریخ احتمالی باشد. زیرا DICE در حال حاضر برروی Star Wars: Battlefront کار می کند و فرصتی برای توسعه نسخه بازسازی شده Mirror’s Edge پیدا نخواهد کرد.

در هرصورت باید منتظر اعلام این عنوان از سوی EA در آینده باشیم تا همه چیز مشخص شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *