نسخه جدید اپلیکیشن Office ویندوزفون احتمالا شبیه به نسخه iOS خواهد بود

نسخه جدید اپلیکیشن Office ویندوزفون احتمالا شبیه به نسخه iOS خواهد بود
  • 1393/10/29
  • مجتبی
  • 0

اوایل این ماه مایکروسافت اعلام کرد که قرار است ظاهر اپلیکیشن آفیس را برای پلتفرم ویندوزفون بروزرسانی کند و این خبر بسیاری از کاربران این سیستم عامل را خوشحال نمود. نسخه ویندوزفونی قطعا باید بهترین نسخه این اپلیکیشن باشد و یک بالاتر از نسخه اندروید و یا iOS قرار بگیرد. در حال حاضر اما نمی توان این سه نسخه را با یکدیگر مقایسه کرد تا زمانی که بروزرسانی جدید برای آفیس ویندوزفون عرضه شود.

بر اساس پستی که در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده، تاریخ اجتمالی معرفی بروزرسانی اپلیکیشن آفیس ویندوزفون روز ۱۹ فوریه است. وب سایت مایکروسافت کلمبیا هم جمله ای را منتشر کرده که نشان از آماده سازی نسخه جدید اپلیکیشن یاد شده می دهد. متن این جمله بدین شرح است: «اسناد خود را هنگامی که به آقیس دسترسی ندارید از طریق موبایل ویرایش کنید».

همچنین بر اساس تصویری که از این نسخه جدید به بیرون درز پیدا کرده، ظاهر آن شبیه به نسخه iOS گشته. احتمال اینکه بازطراحی آفیس ویندوزفون دقیقا همانند نسخه iOS باشد هم وجود دارد. در هر صورت طی رویدادی که مایکروسافت در روز پنج شنبه برای ویندوز ۱۰ برگزار می کند، بنظر می رسد اطلاعات بیشتری در اینباره منتشر شود.

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *