ورزش‌ نگار؛از قهرمانی استرالیا تا بازی دوستانه ایران و شیلی

ورزش‌ نگار؛از قهرمانی استرالیا تا بازی دوستانه ایران و شیلی
  • 1393/11/11
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.


 

استرالیا ، قهرمان جام ملتهای ۲۰۱۵ شد

۱۴۱۹۳۳۲۷۹۰۰۶۱

بالاخره رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا امروز به پایان رسید و در طی دیدار نهایی استرالیا که میزبان این دوره از رقابت ها بود به مصاف تیم فوتبال کره جنوبی رفت. سر انجام در وقت اضافه تیم میزبان توانست بازی را با نتیجه ۲ بر ۱ به نفع خورد رقم بزند و پیروز میدان و البته قهرمان جام گردد. لازم به ذکر است که قضاوت این بازی به عهده علیرضا فغانی از ایران، به همراه ابوالفضلی و سخندان بود. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویاورزش مراجعه کنید.


 

نبی اسعفا داد تا برکنار نشود

۱۳۹۳۰۹۰۴۰۰۰۱۰۶_PhotoAسر انجام پس از حرف های بسیار امروز آقای مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال رسما استعفای خود را اعلام نمود. بخشی از بیانه وی : جناب کفاشیان ریاست محترم فدراسیون فوتبال، مستحضرید در این چند سال روزهای متفاوتی را در فدراسیون فوتبال سپری کرده‌اید که قطعا شرح آن مفصل است. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویاورزش مراجعه کنید.


 

سلفی کانگوروها با جام قهرمانی

۱۳۹۳۱۱۱۱۰۰۰۶۸۲_PhotoL

سر انجام میزبان مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا، یعنی استرالیا به مقام قهرمانی این دوره رسید. حالا پس از قهرمانی این تیم، تمامی بازیکنان آن اقدام به گرفتن یک عکس سلفی نمودند. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویاورزش مراجعه کنید.


 

 سرنا قهرمان تنیس آزاد استرالیا
images
در مسابقه‌ی نهایی تنیس زنان جهان که در ملبورن استرالیا برگزار شد، سرنا ویلیمز توانست با نتیجه‌ی دو بر یک بر حریف خود یعنی ماریا شاراپووا غلبه کند. گفتنی است که این تنیس باز با اینبار جمعا توانسته شش مرتبه به مقام قهرمانی جهان دست یابد. همچنین از سال ۲۰۰۴ تا کنون وی برای بار شانزدهم بود که سرنا ویلیمز را شکست داد. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویاورزش مراجعه کنید.

مبخوت آقای گل اماراتی جام ملتها

ali_ahmed_mabkhout_of_united_arab_emirates_celebrates_his_goal_against_bahrain_during_the_asian_cup_football_match_between_bahrain_and_united_arab_emirates_in_canberra_on_janua

با پایان یافتن رقابت های جام ملت های آسیا نوبت به انتخاب بازیکن برتر و آقای گل و … رسیده. مهاجم تیم ملی فوتبال امارات با ۵ گل زده به عنوان آقای گل جام ملت‌های ۲۰۱۵ استرالیا انتخاب شد. یه گزارش گویا ورزش ، «علی احمد مبخوت» با به ثمر رساندن ۵ گل ، به عنوان آقای گل این جام انتخاب شد. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویاورزش مراجعه کنید.


ایران در دیداری دوستانه با شیلی بازی می کند

images
قرار است تا در روز ۲۵ فروردین سال ۹۴ در طی دیداری دوستانه، تیم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه گوتنبرگ سوئد به مصاف تیم شیلی برود. این دیدار ۴ روز قبل از دیدار تیم شیلی با برزیل که در لندن خواهد بود، برگزار می شود. همچنین تیم ملی فوتبال ایران ۶ روز بعد در فرندز آرنا در استکهلم به مصاف سوئد خواهد رفت. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویاورزش مراجعه کنید.

در ادامه می توانید لینک سایر خبرهای مهم ورزشی امروز از گویاورزش را مشاهده نمایید:

سرمربیان کره و استرالیا چه گفتند

پور علی گنجی در بین بهترین های آسیا

حمله بهرام افشارزاده به کروش : چه کسی به تو اجازه داده درباره مربی تیم من حرف بزنی؟

بازهم کی روش جواب قلعه نویی را داد / من انتخاب خودم را دارم

«تادو »نیامده داد پیشکسوتان سرخ را درآورد


مانند همیشه برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *