ورزش نگار؛ از کنار رفتن مکوندی تا برنامه بازی های لیگ برتر

ورزش نگار؛ از کنار رفتن مکوندی تا برنامه بازی های لیگ برتر
  • 1393/11/9
  • تیم گویا آي تی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.


مکوندی کنار کشید

۱۳۹۳۰۹۱۳۰۰۰۳۰۳_PhotoA

در کنفرانس مطبوعاتی ای که  پس از بازی دو تیم فوتبال نف مسجد سلیمان و پیکان و کسب نتیجه مساوری، برگزار شد، بهروز مکوندی سر مربی تیم نفت مسجد سلیمان از سمت خود استعفا داد. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویاورزش مراجعه کنید.


سه بازی و یک برنده در آغاز هفته اول/ جلالی مرد خوشبخت روز نخست

۱۳۹۲۱۰۲۹۰۰۰۱۰۱_PhotoA

امروز سه دیدار از سری مسابقات لیگ برتر باشگاه های فوتبال کشور برگزار شد که یک برد و دو مساوی را در پی داشت. همانطور که خلاصه خبر قبلی هم اشاره کردیم در اولین دیدار، نفت مسجد سلیمان به دیدار پیکان رفت و نتیجه بدون گل مساوری به پایان رسید. دو تیم صبا و پدیده نیز به یک امتیاز بسنده کردند و نتیجه این بازی نیز بدون گل مساوی به پایان رسید. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویاورزش مراجعه کنید.


قلعه نویی علیه آندو مدرک رو کرد / هنوز اس ام است را نگه داشتم پسر خوب!

۱۳۷۰۸_orig

در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی فردا، قلعه نوعی اعلام کرد که هنوز هم پیامک های اندرانیک تیموریان را دارد که اگر آنها را رو نماید، دو رو بودن این بازیکن را نشان خواهد داد. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویاورزش مراجعه کنید.


شوخی توتی با رونالدو

۰۱۰۰۲۳۳۰

این روزها انگار بازار داغ تصاویر سلفی تمامی ندارد و حالا به دنیای بازیکنان حرفه ای فوتبال جهان هم رسیده! فرانچسکو توتی، بازیکن سرشناس و محبوب تیم رم، با منتشر کردن عکسی دست به شوخی با رونالدو زد! برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویاورزش مراجعه کنید.


شادی اینستاگرامی بارسایی ها بعد از حذف اتلتیکو

۰۱۰۰۲۳۳۳

اینستاگرام از بزرگترین شبکه های به اشتراک گذاری تصویر در دنیاست و حالا بازیکنان تیم بارسلونا پس از بازی با تیم اتلتیکو که حاشیه های بسیاری داشت، یک عکس یادگاری در اتوبوس گرفتند که در اینستاگرام طرفداران زیادی پیدا کرده. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویاورزش مراجعه کنید.


گوچی در جمع هشت بازیکن برتر جام/ به او رای بدهید

۱۳۹۳۱۱۰۹۰۰۰۱۷۰_PhotoL

برای انتخاب بهترین بازیکن این دوره رقابت های جام ملت های آسیا، ای اف سی یک لیست منتشر کرده که تیم کیهیل از استرالیا، کی سونگ یونگ از کره‌جنوبی، کاظم از عراق، عمر عبدالرحمان از امارات، رضا قوچان نژاد از ایران، رشیدف از ازبکستان، کیسوکه هوندا از ژاپن و سون کی از چین را شامل می شود. قرار است بهترین بازیکن از میان این افراد انتخاب شود. اگر از هواداران فوتبال هستید با مراجعه به سایت AFC می توانید به رضا قوچانژاد بازیکن شایسته تیم ملی فوتبال کشورمان رای بدهید. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویاورزش مراجعه کنید.


بی سابقه/ حمله بازیکن اتلتیکو به داور با لنگه کفش!

۱۱(۳۴)

همانطور که گفتیم بازی بارسلونا و اتلتیکو پر از حاشیه بود که در نهایت با نتیجه ۳ به ۲ به نفع بارسلونا به پایان رسید. داور این دیدار واقعا قضاوت های تامل بر انگیزی را از خود نشان داد که باعث شده بسیاری از رسانه ها توجه‌شان به وی و این بازی جلب شود. در این بین یکی از بازیکنان اتلتیکو با پرتاب لنگه کفش خود به سمت دارو سعی در نشان دادن اعتراض خود داشت! برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویاورزش مراجعه کنید.


برنامه بازی های لیگ برتر/ امروز و فردا بازگشایی لیگی که دوست داریم پرتماشاگرتر باشد

esteghlal-hanif

و اما هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر، از امروز بعد از ظهر آغاز شد. در طی سه بازی امروز همانطور که اشاره کردیم یک برد و دو مساوی حاصل کار تیم هایی بود که به مصاف یکدیگر رفتند. برنامه کامل بازی ها را می توانید با مراجعه به خبر اصلی در سایت گویاورزش مشاهده کنید.


مانند همیشه برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *