ورزش‌نگار ؛ تاریخ الکلاسیکو/ لغو مجدد بازیهای تیم ملی و بیشتر

ورزش‌نگار ؛ تاریخ الکلاسیکو/ لغو مجدد بازیهای تیم ملی و بیشتر
  • 1393/11/21
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

زمان و مکان ال کلاسیکو مشخص شد

۵۲۹۵۷۱_heroa

با نزدیک شده به هفته بیست و دوم لیگ اسپانیا، حالا بازی دو تیم رئال مادرید و بارسلونا حساس تر از همیشه بنظر می رسد چرا که می توان به عنوان یک فینال هم از آن یاد کرد. کمیته مسابقات لالیگا زمان برگزاری ال کلاسیکو بازی بین دو تیم یاد شده را روز ۲ فروردین ۹۴ یعنی اول مارس ۲۰۱۵ اعلام کرده که به میزبانی بارسلون و در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد. به وقت محلی این دو تیم در ساعت ۲۲ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

سریال لغو شدن بازی های تیم ملی ادامه دار شد !

۱۳۹۲۰۷۰۱۰۰۰۳۱۰_PhotoA

اگر یادتان باشد در ورزش نامه چند شب پیش هم خبری از لغو احتمالی بازی ایران و شیلی دادیم. قرار بود که ایران در سوئد و در ورزشگاه استکهلم به مصاف تیم شیلی برود که به دلایل مالی و برگشت هزینه، سوئدی ها اعلام کردند این دو تیم باید به دنبال مکان دیگری برای انجام دیدار خود باشند. اما ظاهرا ماجرا به همینجا ختم نشده و احتمالا شاهد لغو بازی ایران و سوئد نیز خواهیم بود. دلیل این انصرف هم مانند قبل عدم داشتن درآمد مالی اعلام شده. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

واگذاری باشگاه راه آهن به وزارت نفت

rahahan-535x332

پس از اینکه بابک زنجانی متخلف شناسایی شد حالا تیم راه آهن به عنوان بخشی از بدهی های این فرد به وزارت نفت واگذار شده است. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

پیروزی پرگل نایمخن در حضور جهانبخش

۵۲۰۹۶۷_۲۶۶

در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم هلند و در هفته بیست و چهارم تیم نایمخن میزبان پی اس اوی آیندهوون بود که در حضور ۸۰ دقیقه ای علیرضا جهانبخش این تیم توانست ۵ بر ۲ تیم آیندهوون را شکست دهد. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

در اینجا به پایان خلاصه اخبار ورزشی مهم روز از گویا ورزش می رسیم. اما می توانید سایر مطالب منتشر شده امروز از دنیای ورزش را در ادامه مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *