تصاویر جدیدی از Just Cause 3 منتشر شد

تصاویر جدیدی از Just Cause 3 منتشر شد
  • 1393/11/13
  • میلاد جهاندار
  • 0

شرکت ژاپنی Square Enix ناشر عنوان sandbox و جهان آزاد آینده Just Cause 3 با همکاری استودیو سازنده بازی یعنی Avalanche Studios به انتشار دسته ای تصاویر جدید و حیرت انگیز از محیط بازی پرداخته است.

عنوان Just Cause 3 نسخه جدید فرنچایز Just Cause بوده که شخصیت اصلیش فردی به نام Rico Rodriguez می باشد. حال ریکو در نسخه سوم سن و سالی پیدا کرده و باتجربه شده است. بازی در یک جزیره ای از مجمع الجزایر مدیترانه جریان دارد که توسط فردی سلطه جو اداره می شود. همچون بازی های دیگر ریکو باید با ارتش این فرد مقابله کرده و جزیره را از چنگ آن درآورد.

طبق گزارش سایت Game Informer بازی با قیمت 60 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت اما متاسفانه این عنوان به قابلیت microtransactions مجهز است که شما باید برای بدست آوردن برخی آیتم های بازی هزینه کنید.

شرکت Avalanche Studios بازی را از طریق مجله Game Informer رونمایی کرد و موجب شادی طرفداران شد. Just Cause 3 تنها برای پلتفرم PC،PS4،XBOX ONE معرفی شد و در نسخه PC نیز از مودهای گوناگونی پشتیبانی خواهد کرد. اگر چه Square Enix تاریخ انتشار Square Enix اعلام نکرد اما گفته شده بازی در سال جاری عرضه خواهد شد.

شما می توانید در ادامه به مشاهده تصاویر جدید بپردازید:

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *