قیمت و تاریخ عرضه ال جی G4 مشخص شد

قیمت و تاریخ عرضه ال جی G4 مشخص شد
  • 1394/2/9
  • مبين
  • 0

دیروز گوشی هوشمند ال جی جی ۴ به صورت رسمی معرفی شد. معرفی این دستگاه یک ماه قبل از کامل شدن دوره یک ساله جی ۳ در سال ۲۰۱۴ صورت گرفت. اما قرار است که در فروش عمومی آن در پایان ماه می برابر با اوایل خرداد ماه در ۱۷۰ کشور آغاز شود و به میدان نبرد فروش پا بگذارد.

در ایالات متحده آمریکا گوشی هوشمند G4 ال جی در طی قراردادی دو ساله با شرکت های مخابراتی Verizon، AT&T، T-Mobile ،  Sprint ،  U.S. Cellular و Best Buy با قیمت ۲۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. البته برای خرید نسخه لوکس که پشت چرمی دارد باید ۱۰۰ دلار بیش تر را پرداخت کنید.

ال جی اعلام کرد که با حداثر سرعت ممکن در ماه ژوئن نسخه خاکستری فلزی، مشکی و گزینه های چرمی را ارائه می دهد. تی موبایل جی ۴ چرمی را در اول ژوئن یعنی ۱۱ خرداد با قیمت ۵۹۹٫۹۹ دلار در دسترس قرار میدهد.

lg-features-tn.JPG

قیمت تقریبا برابر با جی ۳ بوده و شما می توانید این دستگاه را با قیمت ۶۰۰ دلار خریداری کنید که حداقل قیمت برای گوشی های هوشمند پرچم دار امروزی است. این دستگاه در اروپا، به عنوان مثال در کشور ایتالیا با قیمت ۶۹۹٫۹۰ EUR به فروش می رسد و همچنین انتظار می رود که ۶۸۰ EUR در آلمان به فروش برسد.

به طور واضح شرکت ال جی قیمت پرچم دار جدید خود را طوری مشخص کرده است که تفاوت چندانی با پرچم دار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج ندارد. ال جی جی ۴ بین ۱۰ تا ۲۰ یورو از گلکسی اس ۶ ارزان تر بوده و همچنین نسخه چرمی این دستگاه مقداری از گلکسی اس ۶ اج ارزان تر است..

نوع پایه ال جی جی ۴ در سرامیک سفید با الگو سه بعدی خاکستری متالیک و طلایی به فروش می رسد و دستگاه های موجود شامل ۶ رنگ جذاب که شامل زرشکی زیبا و جذاب و آبی کبود می باشند. حال باید منتظر عملکرد این دستگاه در بازار باشیم.

منبع: [phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *