ال جی رزولوشن جی ۴ را با آیفون ۶ مقایسه می کند

ال جی رزولوشن  جی ۴ را با آیفون ۶ مقایسه می کند
  • 1394/2/12
  • مبين
  • 0

آیفون ۶ اپل دارای وضوح ۷۵۰ در ۱۳۳۴ پیکسل است و همچنین وضوح ایفون ۶ پلاس ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می باشد و در کنار آن ها پرچم دار فعلی ال جی که به تازگی معرفی شد دارای وضوح بالای ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است.

شرکت ال جی آیفون ۶ را در وب سایت خود لیست کرده است و مقایسه ای را در رزولوشن با گوشی هوشمند جی ۴ خود انجام داده است. این شرکت می گوید که گوشی هوشمند ال جی جی ۴ در مجموع دارای ۳٫۵ میلیون پیکسل می باشد.

g4

علاوه بر صفحه نمایش QHD ال جی جی ۴ پردازنده ۶ هسته ای Qualcomm Snapdragon 808 با ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در آن وجود دارند. این گوشی همچنین دارای یک اسلات کارت میکرو اس دی است که حافظه آن را در مجموع تا سقف ۱۲۸ گیگابایت ارتقاء می دهد. از دیگر برتری های این دستگاه می توان به دوربین پشتی و جلویی باکیفیت اشاره کرد که دوربین جلویی یا سلفی آن دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی برای به ارمغان آوردن یک تصویر برداری با کیفیت و مکالمه تصویری و همچنین دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی با لنز فوکوس خودکار f/1.8 است. این دستگاه قدرتمند دارای سیستم عامل اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی نیز می باشد.

حال معلوم نیست که هدف ال جی برای مقایسه رزولوشن جی ۴ و آیفون ۶ در چیست. ممکن است که هدف تمسخر قرار دادن این شرکت را داشته باشد و یا بدون هدف این مقایسه کوتاه را انجام داده است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [geeky – gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *