چیپست A10 برجسته ترین عنصر رقابتی آیفون ۷ با فبلت نوت ۷ است

چیپست A10 برجسته ترین عنصر رقابتی آیفون ۷ با فبلت نوت ۷ است
  • 1395/6/15
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر از علاقه مندان به اخبار تکنولوژی  باشید قطعا می دانید که تنها ۲روز تا رونمایی نسل جدید تلفن های هوشمند کمپانی اپل باقی مانده است. علیرغم شایعات و بحث های فراوان پیرامون این آیفون های جدید ظاهرا تغییرات چشمگیری در طراحی این گوشی به وجود نیادمده است. امروز در سایت Geekbench شاهد اطلاعات جدیدی بودیم که اساس آن، تست های بنچمارک سری آیفون ۷ بوده است. این آمار به شما کمک می کند تا بتوانید هنگام خرید گجت های هوشمند انتخاب بهتری داشته باشید. اطلاعات یاد شده که موضوع امروز گویا آی تی است نشان می دهند که ظاهر این گوشی با تغییراتی اندک نسبت به نسل های قبل طراحی شده است اما اطلاعات سخت افزاری این گوشی بیانگر ارائه سیستمی قوی و بروز می باشد. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا به بررسی دقیق این اطلاعات بپردازیم.

blue-iphone-7-plus-screen-Review and compare

بنا بر اطلاعات رسیده به https://www.gooyait.com آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس امروز در بنچ مارک گیک بنچ تست شده اند و اطلاعات منتشر شده از این تست نشان می دهد این گوشی های جدید که با نام iPhone9,3 کد شده اند مجهز به پردازنده دو هسته ای A10 می باشند که عملکرد آنها ۳۳۷۹ امتیاز دریافت نموده است. این امتیاز، به نسبت میزان ثبت شده برای آیفون ۶ که برابر با ۲۵۲۶ بوده است رشد قابل توجهی را داراست.

در این میان قصد داریم مقایسه کوچکی را میان امتیازات کسب شده توسط آیفون ۷ و گلکسی نوت ۷ انجام دهیم. کهکشانی سامسونگ (گلکسی نوت ۷) که یکی از رقبای اصلی آیفون ۷ محسوب خواهد شد چند هفته پیش توانسته بود امتیاز ۲۰۶۷ از عملکرد چیپست اگزینوس ۸۸۹۰ خود دریافت نماید.

همچنین نسخه دیگر همین گوشی که با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ ارائه شده است توانسته امتیاز ۱۸۹۶ را کسب نماید.

blue-iphone-7-plus-screen-Review and compare

بررسی عملکرد پردازنده چند هسته ای آیفون نیز امتیاز ۵۴۹۵ را کسب نموده است که می توان گفت در حدود ۱۵۰۰ امتیاز بیشتر از نسل قبلی خود بوده است.

در این بخش از مقایسه به نکته جالبی می رسیم، زیرا اگزینوس ۸۸۹۰ توانسته در عملکرد چند هسته ای امتیاز بهتری به نسبت آیفون  به ثبت برساند و امتیاز آن برابر ۶۱۰۰ بوده است. همچنین نسخه مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ توانسته امتیازی نزدیک به آیفون ۷ برابر با ۵۵۱۱ را به ثبت برساند.

در بخش نهایی این اطلاعات می توان اشاره نمود که گوشی های آیفون امسال از پردازنده ای با قدرت ۲٫۴ گیگاهرتز برخوردار می باشند. همچنین حافظه رم در نظر گرفته شده برای این سری نیز حافظه های ۲ گیگابایتی و ۳ گیگابایتی خواهند بود.

تحلیلگران معتقدند گوشی های اپل با دارا بودن امکانات عنوان شده می توانند به یکی از بهترین و قوی ترین گوشی های موجود در بازار تبدیل شوند.

نظرات و دیدگاه های خود را نسبت به مشخصات سخت افزاری این گوشی های هوشمند با مجله اینترنتی گویا آی تی درمیان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *