شرکت اپل شما را غافل‌گیر خواهد کرد؛ آیفون ۸ در ماه آینده معرفی می‌شود!

شرکت اپل شما را غافل‌گیر خواهد کرد؛ آیفون ۸ در ماه آینده معرفی می‌شود!
  • 1396/2/14
  • مقدم
  • 0

پس از انتشار چندین گزارش مختلف مبنی بر معرفی آیفون پرچم‌دار جدید اپل در ماه نوامبر، یک گزارش جدید با استناد به نتایج مالی اخیر کوپرتینویی‌ها به معرفی آیفون ۸ در ماه ژوئن (نیمه خرداد) اشاره داشته است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

وب‌سایت ۹to5Mac به نقل از یک تحلیل‌گر موسسه مالی JPMorgan گزارش می‌‌دهد که به احتمال زیاد، آیفون ۸ در کنفرانس WWDC در ماه ژوئن به صورت رسمی ارائه می‌شود. با معرفی آیفون پرچم‌دار جدید اپل در ماه آینده، شرکت اپل موفق خواهد شد تا عطش کاربران را برای گوشی پرچم‌دار آیفون ۸ با نمایشگر OLED افزایش دهد و این محصول خواهد توانست به روند نزولی فروش گوشی‌های آیفون خاتمه دهد.

شرکت اپل در واقع، آیفون پرچم‌دار جدید خود را حتی در صورت معرفی در ماه آینده ارائه می‌دهد؛ نخواهد توانست تا آن‌را زودتر از پاییز امسال عرضه نماید. به همین جهت، ممکن است آیفون ۸ با تاخیر قابل‌توجهی به بازار عرضه شود که در طولانی‌مدت، بر روی روند فروش آیفون ۸ تاثیر خواهد گذاشت. آنچه که در این گزارش آمده، منطقی است اما تنها در صورتی‌که شرکت اپل از آیفون ۷s و آیفون ۷s Plus رونمایی کند؛ نه آیفون ۸!

البته منطقی بودن معرفی آیفون‌های جدید اپل از سری s لزوماً به معنای استقبال کاربران از این مدل‌ها نخواهد بود؛ کاربران حتی در صورت معرفی آیفون ۷s و آیفون ۷s Plus در سال جاری میلادی، برای رونمایی از آیفون ۸ تا اواخر سال جاری میلادی منتظر خواهد ماند و در صورتی‌که قیمت آیفون پرچم‌دار جدید اپل بیش از حد بالا باشد، احتمالاً آیفون‌های ۲۰۱۷ جدید کوپرتینویی‌ها را از سری s انتخاب می‌کنند.

هم‌چنین بخوانید:

گوشی پرچم‌دار آیفون ۸ اپل تا سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ به تولید نخواهد رسید!

رئیس شرکت اپل در واکنش به کاهش فروش گوشی‌های آیفون اعلام کرده است که فروش آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، تحت‌تاثیر انتشار شایعات مختلف پیرامون قابلیت‌ و ویژگی‌های آیفون ۸ قرار گرفته و این روند اصلاً مطلوب شرکت اپل نیست.

آخرین محصولی که شرکت اپل در کنفرانس WWDC از آن رونمایی کرده، آیفون ۴ است که در سال ۲۰۱۰ توسط شرکت اپل به صورت رسمی معرفی شد. پس از این مدل، کوپرتینویی‌ها تصمیم گرفتند تا معرفی آیفون‌های جدید خود را به ماه سپتامبر موکول نمایند. البته آیفون ۴s در ماه اکتبر به صورت رسمی توسط شرکت اپل معرفی شد اما بقیه مدل‌ها تا آیفون ۷ در ماه سپتامبر به صورت سالانه ارائه شده است.

بنابر شایعات، آیفون ۸ از یک نمایشگر بدون حاشیه ۵٫۸ اینچی استفاده می‌کند که برخلاف برخی از پیش‌بینی‌های صورت گرفته؛ دارای انحنا نیست. شرکت اپل در حال‌حاضر، تصمیمی برای عرضه آیفون پرچم‌دار خود با یک نمایشگر لبه منحنی ندارد اما برای جذاب‌نمودن هرچه بیشتر آیفون ۸ شرکت اپل از یک لایه از جنس شیشه دارای انحنا استفاده خواهد کرد.

آیفون ۸ هم‌چنین به سه گیگابایت رم مجهز شده است و شرکت اپل در حال‌حاضر با توجه به افزایش قیمت ماژول‌های حافظه، نمی‌تواند آیفون پرچم‌دار جدید خود را با حافظه رم بیشتری در مقایسه با آیفون ۷ پلاس عرضه نماید. البته، باید توجه داشت که سیستم‌عامل آی‌او‎اس با اندروید کاملاً تفاوت دارد و مدیریت حافظه رم در سیستم‌عامل توسعه یافته شرکت اپل برای گوشی‌های آیفون بسیار بهتر از اندروید است؛ به حدی که در برخی از بررسی‌ها، آیفون‌های شرکت اپل توانسته‌اند گوشی‌های اندرویدی با ظرفیت رم بالا مانند وان‌پلاس ۳ و … را در اجرای برنامه‌های مختلف به چالش بکشند!

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *