گوشی هوشمند ال جی جی ۴ پرو با مشخصات چشمگیر اسنپدراگون ۸۲۰ و رم ۴ گیگابایتی از راه می رسد

گوشی هوشمند ال جی جی ۴ پرو با مشخصات چشمگیر اسنپدراگون ۸۲۰ و رم ۴ گیگابایتی از راه می رسد
  • 1394/3/28
  • مبين
  • 0

اخیرا شایعات بیاری درباره گوشی هوشمند ال جی جی ۴ پرو منتشر شده است که که نسخه به روز شده جی ۴ خواهد بود. حال به نظر می رسد که این دستگاه با مشخصات قابل توجهی عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند ال جی جی ۴ دارای پردازنده کوالاکوام اسنپدراگون ۸۰۸ بود و به نظر می رسد که جی ۴ پرو قدرتمند تر از آن است و با اسنپدراگون ۸۲۰ نیز عرضه می شود. علاوه بر پردازنده شایعه شده است که این سدتگاه دارای رم ۴ گیگابایتی با حافظه ذخیره سازی داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابیاتی خواهد بود. همچنین انتظار می رود حاوی یک اسلات کارت میکرو اس دی باشد و حافظه ذخیره سازی را تا سقف ۲۵۶ گیگابایت ارتقاء دهد.

در دوربین های جی ۴ پرو تمام به روزرسانی ها انجام شده است که دوربین سلفی آن ۸مگاپیکسل و دوربین اصلی آن به طور باورنکردنی دارای سنسور عظیم ۲۷ مگاپیکسل نیز می باشد.

ال جی ج ی۴ داریا صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Quad HD و نسخه پرو این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی Quad HD با وضوح بالای ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. حال اگر قرار باشد باتری آن قدرتمند تر از نسخه قبل باشد قطعا ضخامت آن بیش تر خواهد شد.

شایعه شده است که این سدتگاه در ماه اکتبر یعنی بین ماه های مهر و آبان عرضه خواهد شد و اگر تا آن زمان شرکت گوگل اندروید M را منتشر کند با این نسخه جدید روانه بازار می شود. البته تمامی مشخصات گفته شده شایعه هستند و کسی از حقیقی بودن آن ها خبر ندارد پس باید تا زمان انتشار اخبار بیش تر از سوی ال جی صبر کنیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [Phone Arena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *