برآوردن آرزوی سفر برای همه با پین تا پین ، سامانه رزرو هتل

برآوردن آرزوی سفر برای همه با پین تا پین ، سامانه رزرو هتل
  • 1394/10/19
  • گویا آی تی
  • 0


آمارها می‌گویند کمتر از شصت درصد مردم در ایران سالانه به سفر می‌روند. چهل درصد حتا یکبار هم از شهر خود خارج نمی‌شوند. اینکه چرا تقریباً نیمی از مردم ایران علاقه یا توانی برای سفر ندارند ریشه در عادت‌ها و مشکلات مختلفی دارد. در صنعت گردشگری ایران زیرساخت‌هایی که همه‌ی مردم با هردرجه از توان اقتصادی و علاقه و سلیقه را پوشش دهند ضعیف هستند و با توجه به موج تازه‌ای که در لزوم استفاده از توان گردشگری ایران به راه افتاده نیاز مبرمی برای تغییر این رویه به‌وجود آمده و باید با همه توان برای قوی شدن زیرساخت‌ها و عملی کردن رویای سفر برای همه برنامه‌ریزی کرد. هدف مهم پین‌تاپین همین است.

pintapin-reserve

پین‌تاپین وبسایتی جامع برای ارائه‌ی خدمات سفر به صورت آنلاین است. برنامه‌های متنوعی برای ساده کردن پروسه‌ی سفر دارد و دسترسی آسان به آن بدون زحمت و معطلی را فراهم می‌کند. اما چگونه؟

– پین‌تاپین در تمامی شهرهای ایران هتل‌های یک ستاره تا پنج ستاره، پانسیون‌ها و خانه‌های تاریخی را که خدمات اقامت ارائه می‌دهند، تحت پوشش خود دارد. اگر از طریق پین تا پین جایی را برای ماندن رزرو می‌‌کنید، قیمتی که خواهید پرداخت کمتر از زمانی است که مستقیم به خود هتل یا خانه‌ی مسافر مراجعه کنید.

– با مراجعه به pintapin.com مقصد مورد نظر، طول مدت اقامت و تعداد همراهان را وارد می‌کنید و پین تا پین به شما گزینه‌های مناسب پیشنهاد می‌کند. می‌توانید اطلاعات مفیدی را که درباره‌ی هر اقامتگاه نوشته شده بخوانید، از نظر کسانی که پیش از شما این تجربه را داشته‌اند مطلع شوید و عکس‌ها را ببیند، مقایسه و انتخاب کنید و تمام عملیات رزرو حتا پرداخت هزینه‌ی اقامت را به صورت آنلاین انجام دهید.

– پین تا پین فقط شامل عملیات رزرو هتل نمی‌شود. در وبسایت ما درباره‌ی جاذبه‌های طبیعی و ‏‏تاریخی شهرها و روستاهای دور و نزدیک می‌خوانید، عکس‌ها و فیلم‌های اختصاصی را می ‎بینید، اطلاعات جذاب و بکری ‏‏درباره‌ی هر مکان کسب می‌کنید و هوس سفر به جانتان می‌افتد. کافی است یکبار امتحان کنید.

– با هر قصدی که می‌خواهید سفر کنید مخاطب ما هستید. ‏اگر سفر شما دانشجویی است، اگر به قصد تجارت و خرید و فروش سفر کرده‌اید، اگر می‌خواهید آب و هوا عوض کنید و ‏‏قصدتان تفریح و گشت‌وگذار است، اگر برای حضور در همایش و جشنواره و رویداد مشخصی راهی شهری دیگر شده‌اید، ‏‏اگر برای درمان یا کار اداری بار سفر بسته‌اید یا اگر دنبال ماجراجویی هستید، پین‌تاپین برای هر قصد و مقصد پیشنهاد و ‏‏گزینه‌هایی مناسب و کاربردی ارائه می‌دهد. ‏

‏- پین‌تاپین شما را تبدیل به یک بومی می‌کند. دیگر در مقصد غریبه نیستید، لازم نیست مدام پرس‌وجو کنید و آدرس ‏‏بگیرید و انتخاب را به لحظه‌ی آخر واگذارید. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم در کدام هتل یا مسافرخانه اقامت کنید، در چه ‏‏رستورانی غذا بخورید، دیدن کدام جاذبه‌های طبیعی و تاریخی را در برنامه‌تان بگنجانید، از کدام بازار و پاساژ و راسته خرید ‏‏کنید و در کدام سینما فیلم ببینید و در کدام گالری نمایشگاه خوبی برپاست و آیا پیاده بروید بهتر است یا با ماشین و مترو. ‏‏چه روزی و چه ساعتی از روز مناسب‌تر است. ‏خواندن بلاگ ما را  با آدرس pintapin.com/blog  فراموش نکنید که به جذاب‌ترین ماجراهای سفر اختصاص دارد.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید تا از کمپین‌های مختلف، تخفیف‌ها و دانستنی‌های هیجان‌انگیز سفر  مطلع شوید.

پین تا پین در اینستاگرام:  https://instagram.com/pin.ta.pin

پین تا پین در توییتر: https://twitter.com/pin_ta_pin

پین تا پین در فیس‌بوک: https://www.facebook.com/pintapin.travel

پین تا پین در گوگل پلاس:  https://plus.google.com/104453067319164208138

پین‌تا پین پروژه‌ی جدید شرکت ایرانی-آلمانی “ایران اینترنت گروپ ‏IIG‏” است که با کسب‌وکارهای مختلف مثل بامیلو(فروش اینترنتی کالا)، زودفود (سفارش اینترنتی غذا)، اسنپ (تاکسی سرویس)، اسکانو (فروش و اجاره‌ی آنلاین املاک) در ایران فعالیت می‌کند. ‏IIG‏  ‏ قبلاً هم در زمینه‌ی گردشگری در سطح بین‌الملل فعالیت کرده و تجربه‌ی موفق قبلی این مجموعه با عنوان ‏Jovago.com‏ در ۴۰ کشور پیاده‌سازی و امکان رزرو۲۰۰ هزار هتل و اقامتگاه فراهم شده است.

شروع کار ‏وبسایت ما با تمرکز بر رزرواسیون هتل‌های داخلی‎ ‎است و سپس هتل‌های خارجی و در آینده‌ای نزدیک ‏پروازها و تورهای داخلی و خارجی و سرویس‌های تکمیلی در دستور کار ما قرار خواهند گرفت. ‏

برای یافتن بهترین قیمت هتل ها و انتخاب آنها در شهر مهم می توانید به صفحات زیر مراجعه بفرمایید:
هتل های تهران

پین‌تاپین سفری راحت را برای شما فراهم می‌آورد، در طول سفر پشتیبان و حامی شماست؛ ارزان ‎تر از آنچه خواسته‌اید، ‏ملموس‌تر و در دسترس‌تر از آنچه تصور می‌کنید، کامل و جامع ودر عین حال راحت و بی‌قلق.

pintapin.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *