فروش آیفون های اپل از مرز ۱ میلیارد دستگاه گذشت

فروش آیفون های اپل از مرز ۱ میلیارد دستگاه گذشت
  • 1395/5/7
  • زهرا معبودی
  • 0

صبح روز گذشته تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل طی جلسه ای که  در محل اصلی شرکت اپل در کوپرتینو تشکیل داد اعلام نمود که فروش محصولات آیفون مرز یک میلیاد عددی را رد نموده است و می خواهد این شادی را در کنار کارمندان خود جشن بگیرد.

وی افزود:«آیفون به یکی از با کیفیت ترین وموفق ترین محصولات درطول  تاریخ  تبدیل شده و حالا دیگر بیشتر از یک تلفن همراه دائمی است .آیفون در واقع در طول روز ما را قادر به انجام خیلی از کارها می سازد و نقش بسیار مهمی را در زندگی ما ایفا می کند».

تیم کوک

اولین گوشی آیفون در سال ۲۰۰۷ توسط استیو جابز به جهان معرفی گردید و در یک بازه کوتاه ۱۰ ساله توانسته است یک میلیارد محصول خود راتولید و بفروش برساند . تیم کوک اشاره کرد که هفته گذشته یک میلیاردمین گوشی آیفون تولید شده  به دست مشتری خوش شانسی که آن را خریده بود رسید. البته او در مورد این که این مشتری خوش شانس از  جایزه ویژه ای برخوردار بوده یا خیر صحبتی نکرد.

کوک می گوید:«همیشه سعی داشتیم بهترین محصول را تولید کنیم و در اختیار مشتریان قرار دهیم  نه بیشترین محصول را ما همیشه خواستار ایجاد نو آوری و تغییر بوده ایم.»

سال آینده یعنی سال ۲۰۱۷ میلادی قرار است شرکت اپل دهمین سالگرد عرضه گوشی آِفون را جشن بگیرد و این درحالی است مکه خبرات ضد و نقیض بسیاری در باره افت فروش محصولات اپل به گوش می رسد. همچنین قرار است  در سا آینده و در جشن دهمین سال آیفون  محصول بعدی آیفون نیز با تغییرات اساسی عرضه گردد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *