سامسونگ: برای نمایشگر نوت ۷، تا ۲۷۰ دلار هزینه کرده ایم

سامسونگ: برای نمایشگر نوت ۷، تا ۲۷۰ دلار هزینه کرده ایم
  • 1395/6/1
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی سامسونگ امروز در خبری اعلام نمود که هزینه تعمیر گوریلا گلس گوشی های گلکسی نوت ۷ در حدود ۲۷۰ دلار برای مشتریان هزینه بر خواهد بود برای دریافت جزئیات بیشتر با گویا آی تی همراه باشید.

در حدود یک هفته پیش بود که کمپانی سامسونگ پرچمدار جدید خود یعنی گوشی گلکی نوت ۷ خود را رونمایی نمود و حالا این کمپانی در حال عرضه این محصول جدید به مشتریانی است که آن را پیش خرید کرده اند.

همانطور که قبلا نیزدر مقاله ای با عنوان “فیلتر تنظیم رنگ آبی برای گلکسی نوت۷ با موفقیت تست شد” به بررسی و امکانات فوق العاده گوشی گلکسی نوت ۷ اشاره نموده ایم پیش بینی می شود کمپانی سامسونگ بتواند در حدود ۱۲ میلیون عدد از این دستگاه (تقریبا دوبرابر فروش معمول کمپانی سامسونگ در مورد فبلت های قبلی مثل نوت۵) را به فروش برساند.

Change-interesting-interface-user-device-by-Samsung

این گوشی جدید که لقب کهکشانی را از آن خود کرده است در واقع اولین تلفن هوشمندی است که از گوریلا گلس ۵ بهره می برد و به نظر می رسد در مقابل ضربه و شکستن مقاوم باشد.

بنا به اطلاعات بدست آمده مجله اینترنتی گویا آی تی بر اساس اعلام کمپانی کورنینگ (کمپانی سازنده  گوریلا گلس ۵ ) این صفحه دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. اما اگر به هر دلیل این شیشه دچار شکستگی شود شما باید هزینه بسیار بالایی را برای تعمیر مجدد آن پرداخت نمایید. هزینه ای که طبق اعلام کمپانی سامسونگ برای مشتریان داخل آمریکا در حدود ۲۷۰ دلار و در کشورهای دیگر خیلی بیشتر از این خواهد بود.

سامسونگ اعلام نموده که این مبلغ صرف مواردی چون هزینه اسکرین، دیجیتایزر، هزینه تعمیر و ارسال گجت برای مشتری خواهد بود و ضمن این اقدامات، سامسونگ باید خاصیت ضد آب بودن را در نوت ۷ احیا نماید که کلیه این فرایندها برایش هزینه بر خواهند بود.

توجه داشته باشید که در صورت شکسته شدن صفحه نمایشگر نیز تمامی این هزینه ها برای کاربر منظور خواهد شد.

اخبار روز دنیای تکنولوژی را از گویا آی تی دریافت نمایید همچنین نظرات و پیشنهادات خود را در ازائه خدمات بهتر با ما درمیان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *