iOS9 رکورد سریعترین بروزرسانی در تاریخ اپل را از آن خود کرد

iOS9 رکورد سریعترین بروزرسانی در تاریخ اپل را از آن خود کرد
  • 1395/6/15
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی اپل به تازگی اعلام نموده است که بیش از ۸۸ درصد از تولیدات این شرکت (آیفون، آیپد، آیپاد تاچ) بروزرسانی iOS9 را دریافت نموده اند. این آمار بیانگر آن است که از هر ۱۰ دستگاه در حدود ۹ تای آن ها این نسخه از سیستم عامل را دریافت نموده اند. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید.

ios10-new-viresion

در اطلاعیه ای که کمپانی اپل در صفحه مربوط به توسعه دهندگان قرار داده است به این موضوع اشاره نمود که بیش از ۸۸ درصد از محصولات اپلی نسخه iOS9 را دریافت و از آن استفاده نموده اند.

بنا به اطلاعات دست آمده توسط https://cdn.gooyait.com این خبر در حالی اعلام شده است که با نزدیک شدن به زمان عرضه نسل جدید گوشی های آیفون انتظار می رود بنا به سنت هر ساله این کمپانی نسخه رسمی سیستم عامل جدید خود که با نام iOS10  شناخته می شود را نیز معرفی نماید.

ios10-new-viresion2

نسخه ۹ از iOS  یک سال پیش عرضه شده است و بنا بر این اعلام اپل بیشتر دارندگان گوشی های اپل از آن بهره مند شده اند.

بنا بر اعلام رسمی اپل قرار است در روز چهارشنبه هفته جاری نسل جدید آیفون های کمپانی اپل رونمایی شود.  در این میان  با عرضه نسخه رسمی iOS10 در این روز کمپانی اپل امیدوارست از این نسخه از سیستم عامل هم همچون نسخه پیشین استقبال خوبی از طرف کاربران به عمل آید.

بروز رسانی به نسخه ۹ برای کاربران اپلی آمار درخشانی را به همراه داشته زیرا علاوه بر آمار ۸۸ درصدی بروز رسانی براساس بررسی دقیق بیش از ۵۰ درصد کاربران این  نسخه را در سپتامبر ۲۰۱۵ دریافت نموده اند و این سریعترین نرخ بروزرسانی یک سیستم عامل در تاریخ کمپانی اپل است. همچنین پس از انتشار نسخه ۹٫۱ در نوامبر ۶۶ درصد از گجت های اپل به این نسخه بروزرسانی شده اند.

ios-10-wide.0.0

یکی از مزیت های سیستم عامل iOS در مقایسه با اندروید در نحوه بروز رسانی آن است زیرا در اندروید روند بروزرسانی به نسخه جدید با توجه به اختصاصی نمودن این سیستم عامل تسط کمپانی های مختلف آنقدر طولانی می شود که کاربران را خسته می کند در حالی که اپل بدون وابستگی به اپراتور خاصی با ساده ترین و در دسترس ترین روش ها نسخه جدید سیستم عامل خود را در معرض استفاد ه کاربران قرار می دهد.

ios-10-nimblechapps

همانطور که پیشتر عنوان نمودیم نسخه iOS10  که در روز چهارشنبه عرضه خواهد شد قابلیت هایی چون Dark Mode، بهبود موارد امنیتی در کنار از بین رفتن باگ‌ها و ایموجی‌های بیشتر در کنار سایر تغییرات را دارا خواهد بود.

نظرات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان گذاشته و این مطلب را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *