گوشی‌هوشمند وان‌پلاس ۳S موفق به دریافت تاییدیه ۳C شد

گوشی‌هوشمند وان‌پلاس ۳S موفق به دریافت تاییدیه ۳C شد
  • 1395/7/22
  • مقدم
  • 0

گمانه‌زنی‌ها برای معرفی گوشی‌هوشمند پرچم‌دار جدید وان‌پلاس در هفته گذشته، پس از کمبود صفحه‌نمایش‌ اپتیک آمولد آغاز شد و این موضوع، باعث شده است تا عرضه سفارش‌های کاربران با وقفه‌ای قابل‌توجه همراه باشد. حتی یک از تحلیل‌گرهای معروف نیز از عرضه نسخه جدید گوشی رده‌بالای وان‌پلاس خبر داده است و به‌تازگی، یک گوشی‌هوشمند جدید وان‌پلاس با نام “وان‌پلاس ۳ (A3000)” موفق به دریافت تاییدیه ۳C شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا‌ آی‌تی، همراه باشید.

 به‌نظر می‌رسد که شرکت وان‌پلاس برای عرضه نسخه جدید گوشی پرچم‌دار خود با نام “وان‌پلاس ۳S” آماده می‌شود و دریافت تاییدیه ۳C برای گوشی جدید وان‌پلاس، صحت این ادعا را تایید می‌کند. تغییر اندک صورت‌گرفته در نام این گوشی در مقایسه با وان‌پلاس ۳، نشان می‌دهد که گوشی جدید وان‌پلاس در مقایسه با نسل گذشته خود از نظر ظاهری، تفاوت چندانی ندارد و تنها به‌عنوان یک مدل جدید با مشخصات سخت‌افزاری بهبودیافته، ارائه خواهد شد.

OnePlus 3s 3C

انتظار می‌رود که وان‌پلاس ۳Sبه یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی (LCD) مجهز شده باشد و به همین جهت، نسخه جدید گوشی وان‌پلاس ۳ با مشکل کمبود موجودی، مواجه نخواهد بود. علاوه‌براین، شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد قدرت پردازشی  وان‌پلاس ۳S با استفاده از تراشه جدید اسنپدراگون ۸۲۱ تامین خواهد شد؛ بنابراین، گوشی پرچم‌دار جدید وان‌پلاس در مقایسه با محصولات سازندگان دیگر، به یک انتخاب بسیار مناسب مبدل می‌شود.

البته انتظار می‌رود که عرضه وان‌پلاس ۳S، باعث توقف تولید گوشی پرچم‌دار فعلی شرکت وان‌پلاس شود و این موضوع برای تعدادی از کاربران، چندان خوشایند نیست. همان‌طور که در ابتدای مطلب، ذکر شد؛ تحلیل‌گر معروف، پن جیوتنگ، به‌تازگی اعلام کرده است که با توجه به کمبود صفحه‌نمایش‌ اپتیک آمولد، علاقه‌مندان، بهتر است برای عرضه وان‌پلاس ۳S منتظر بمانند.

 نظر شما در رابطه با عرضه نسخه جدید گوشی وان‌پلاس ۳ چیست؟ آیا تمایل دارید تا شرکت سازنده، نسخه جدید پرچم‌دار خود را با مشخصات بهبودیافته و قابل‌رقابت با محصولات تازه معرفی‌شده نظیر گوشی‌‌های پیکسل گوگل، ارائه نماید؟

منبع:

GIZMOCHINA

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *