آیپد ۲۰۱۷ شرکت اپل با صفحه‌نمایش ۱۰٫۵ اینچی معرفی خواهد شد

آیپد ۲۰۱۷ شرکت اپل با صفحه‌نمایش ۱۰٫۵ اینچی معرفی خواهد شد
  • 1395/9/4
  • مقدم
  • 0

شایعات زیادی درباره مدل‌های جدید تبلت آی‌پد شرکت اپل، این‌روزها منتشر می‌شود و گمان می‌رود که این سازنده، یک تبلت با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از ۱۰ اینچ در اوایل سال آینده میلادی، رونمایی خواهد کرد. یک شایعه تازه منتشرشده از تایوان، نشان می‌دهد که شرکت اپل برای معرفی یک تبلت ۱۰٫۵ اینچی در سال ۲۰۱۷، برنامه‌ریزی کرده است که بنابر اطلاعات به‌دست‌آمده، یک محصول مناسب برای استفاده تجاری و آموزشی است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

در کنار این موضوع، هم‌چنین اشاره شده است که تبلت ۲۰۱۷ آی‌پد شرکت اپل، به تراشه A10X این سازنده مجهز خواهد بود. البته در حال‌حاضر، هیچ جزئیات بیشتری از مشخصات‌فنی این محصول، فاش نشده است اما با توجه به اینکه در سال ۲۰۱۷، انتظار ارائه محصولات جدیدی را از شرکت اپل داریم؛ انتظار می‌رود که تبلت ۲۰۱۷ آی‌پد اپل با یک حافظه سریع‌تر، بهبودهای نرم‌افزاری و هم‌چنین، زبان طراحی با تغییراتی متفاوت در مقایسه با نسل‌های قبلی، معرفی شود.

آنطور که براساس شایعات مشخص شده است، شرکت اپل تصمیم دارد تا آی‌پد ۲۰۱۷ خود را با صفحه‌نمایش ۱۰٫۵ اینچی معرفی نماید زیرا تبلت‌های مجهز به صفحه‌نمایش ۱۰ اینچ یا بزرگ‌تر، برای استفاده تجاری و آموزشی بیشتر مورد توجه هستند و این موضوع، شرکت اپل را مجاب نموده است تا به این خواسته، تن دهد.

تبلت‌های آی‌پد پرو شرکت اپل به صفحه‌نمایش ۱۲٫۹ اینچی و ۹٫۷ اینچی مجهز شده‌اند و ارائه یک تبلت جدید با صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر از ۱۰ اینچ، محصولی جدید را با صفحه‌نمایش متفاوت در لیست تبلت‌های آی‌پد شرکت اپل، خواهد گنجاند. بنابر شایعات، این مدل در اوایل سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد و پس از مدت کوتاهی، به بازار عرضه می‌شود.

ipad

آنچه که البته در حال‌حاضر اهمیت دارد، تصمیم شرکت اپل برای محدود نگه‌داشتن تبلت‌های آی‌پد به پلت‌فرم آی‌او‌اس است زیرا محصولات ویندوزی برای استفاده تجاری و آموزشی به دلیل تنوع نرم‌افزارهای موجود، بیشتر مورد توجه قرار دارند و هم‌چنین، سیستم‌عامل ویندوز برای استفاده‌های تجاری و آموزشی در مقایسه با سیستم‌عامل آی‌او‌اس، مناسب‌تر است.

البته، این موضوع را نمی‌توان نادیده گرفت که تنوع برنامه‌ها در فروشگاه اپل استور، قابل‌توجه است اما نسخه ویندوزی برخی از برنامه‌ها، قابلیت‌های بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهند و به همین جهت، مجاب‌نمودن کسب‌وکارها به استفاده از یک تبلت با سیستم‌عامل آی‌او‌اس برای شرکت اپل، دشوار خواهد بود. به شخصه، امیدوار بودم که شرکت اپل، سیستم‌عامل مک را به یک سیستم‌عامل قابل‌استفاده در تبلت‌های بزرگ‌تر از ۱۰ اینچ تبدیل نماید اما شرکت سازنده، هم‌چنان این سیستم‌عامل را به لپ‌تاپ‌های مک‌بوک پرو خود، محدود نگه داشته است. هرچند با توجه به موفقیت محصولات هیبریدی مجهز به سیستم‌عامل ویندوز، شرکت اپل در نهایت ناچار خواهد شد تا به ساخت یک اکوسیستم یکپارچه، فکر نماید.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *