قیمت گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ و مدل بزرگ‌تر آن، فاش شد

قیمت گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ و مدل بزرگ‌تر آن، فاش شد
  • 1395/9/21
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۶ به دلیل مشکلات گلکسی نوت ۷ و توقف تولید این محصول، با مشکلات گسترده‌ای مواجه بود و این، باعث شده تا توجه زیادی به عملکرد این سازنده در سال آینده میلادی، معطوف شود. به همین جهت، شایعات نشان می‌دهد که در سال آینده، شرکت سامسونگ از گوشی گلکسی اس ۸ با تغییرات گسترده‌تر در مقایسه با گلکسی اس ۷ رونمایی خواهد کرد. به‌تازگی، قیمت گوشی پرچم‌دار جدید گلکسی اس ۸ سامسونگ فاش شده است که از یک قیمت قابل‌توجه برای آن، حکایت می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

قیمت گوشی سامسونگ

براساس گزارش‌های منتشرشده، شرکت سامسونگ نزدیک به ۶ میلیارد دلار برای مشکلات گلکسی نوت ۷ ضرر کرده است و همان‌طور که پیش‌تر در گویا آی‌تی خواندید، این موضوع باعث شده تا سامسونگ به تقاضای کاربران برای پرداخت غرامت اضافی به آن‌ها واکنش نشان دهد و آن‌را غیرمنطقی بداند.

بنابر آنچه که تا کنون درباره گلکسی اس ۸ سامسونگ منتشر شده است، این محصول به یک صفحه‌نمایش بدون حاشیه مجهز خواهد بود و برای اینکه سامسونگ به این هدف دست پیدا نماید، گوشی پرچم‌دار آینده خود را بدون دکمه فیزیکی Home به بازار عرضه می‌کند و به جای آن، حسگر اثرانگشت را با صفحه‌نمایش ادغام خواهد کرد.

از سوی دیگر، هم‌جنین گفته می‌شود که گوشی پرچم‌دار آینده سامسونگ بدون جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا عرضه خواهد شد و برای شارژ گوشی گلکسی اس ۸ و هم‌چنین گوش‌دادن به موسیقی از طریق هندزفری، درگاه یواس‌بی Type-C تنها انتخابی است که دارید. البته، می‌توانید از هندزفری‌های بی‌سیم نیز استفاده نمایید اما باید به مدت ماندگاری محدود شارژ آن‌ها، توجه داشته باشید.

علاوه‌براین، گلکسی اس ۸ سامسونگ به دوربین دوگانه مجهز نیست و برخلاف شایعات گذشته، شرکت سامسونگ، استفاده از یک دوربین مشابه با گلکسی اس ۷ را برای این محصول کافی می‌داند. البته، این بدین معنی نیست که دوربین اصلی گلکسی اس ۸ در مقایسه با پرچم‌دار ۲۰۱۶ سامسونگ، بهبود نیابد اما تغییرات صورت‌گرفته در دوربین اصلی، چندان قابل توجه نخواهد بود.

samsung-galaxy-s8-concept-3

با این‌حال، سامسونگ تصمیم دارد تا دوربین سلفی را به فوکوس خودکار مجهز نماید؛ این قابلیت در گوشی‌های هوشمند دیگر که در حال‌حاضر در بازار وجود دارد، چندان استفاده نشده است و سامسونگ می‌تواند از آن، به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین قابلیت‌های گوشی‌ پرچم‌دار جدید خود یاد کند. در همین رابطه، پیش‌تر مشخص شد که سامسونگ،  یک نام تجاری جدید را به ثبت رسانده است که احتمال می‌دهیم به فوکوس خودکار در دوربین سلفی، اشاره نماید.

براساس آنچه که تاکنون درباره گلکسی اس ۸ سامسونگ فاش شده، این محصول به عنوان اولین گوشی‌هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام ارائه خواهد شد. البته، نسخه مجهز به تراشه‌های اسنپدراگون، تنها به بازار چین و ایالات‌متحده محدود خواهد بود و سامسونگ، در نظر دارد تا از تراشه‌ اگزینوس خود در نسخه‌های درنظر گرفته شده برای سایر بازارهای جهانی، استفاده نماید.

در رابطه با قیمت گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ، گفته می‌شود که گوشی گلکسی اس ۸ با قیمت ۸۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد و سامسونگ برای مدل بزرگ‌تر این گوشی، برچسب قیمت ۹۰۰ دلار را درنظر گرفته است. البته در متن منبع خبر، اعلام شده بود که نسخه خمیده گوشی گلکسی اس ۸ با قیمت ۹۰۰ دلار به بازار عرضه می‎شود اما اگر صحبت‌های گذشته یکی از مدیران اجرایی سامسونگ را به یاد داشته باشید، شما نیز مطمئن خواهید بود که سامسونگ، گلکسی اس ۸ را تنها با صفحه‌نمایش خمیده به بازار عرضه می‌کند. بنابراین، قیمت فاش‌شده از نسخه دیگر گلکسی اس ۸، مربوط به مدل بزرگ‌تر آن خواهد بود که به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ یا ۵٫۷ اینچی مجهز شده است.

هم‌چنین، اعلام شده است که دو هفته پیش از عرضه به بازارهای جهانی، از طریق خرده‌فروشان عمده، پیش‌خرید گوشی گلکسی اس ۸  سامسونگ امکان‌پذیر خواهد بود.

منبع: gamenguide

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *