یک تصویر از مدل ۲۰۱۷ گوشی پرچم‌دار اکسپریا XZ سونی فاش شد

یک تصویر از مدل ۲۰۱۷ گوشی پرچم‌دار اکسپریا XZ سونی فاش شد
  • 1395/10/8
  • مقدم
  • 0

شرکت سونی در ماه سپتامبر سال جاری میلادی از گوشی پرچم‌دار اکسپریا XZ به همراه اکسپریا X کامپکت، رونمایی کرد. به‌تازگی، یک تصویر نسبتاً تار از مدل ۲۰۱۷ گوشی اکسپریا XZ منتشر شده است که طراحی بدون حاشیه آن‌را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

تصاویر تازه فاش‌شده از مدل ۲۰۱۷ گوشی اکسپریا XZ سونی، نسخه طلایی رنگ گوشی پرچم‌دار جدید سونی را نشان می‌دهد و طراحی آن، جلب توجه می‌کند. براساس تصویر فاش شده که پنل جلویی مدل ۲۰۱۷ گوشی اکسپریا XZ را نشان می‌دهد؛ جای‌گیری دوربین سلفی، حسگر مجاورت و بلندگوی جلوی دستگاه تغییر یافته است. اکنون، بلندگو به لبه بالای گوشی نزدیک‌تر شده است و مشابه با اکسپریا زد ایکس، نیست.

مدل ۲۰۱۷ گوشی اکسپریا XZ سونی با یک‌ طراحی بدون حاشیه همراه خواهد بود

اکسپریا XZ

با اینکه طراحی این گوشی، هیچ‌یک از گوشی‌های پرچم‌دار سونی را یادآوری نمی‌کند اما به‌نظر می‌رسد که شرکت سونی در طراحی گوشی پرچم‌دار جدید اکسپریا XZ (مدل ۲۰۱۷) از طراحی دو گوشی اکسپریا C5 و اکسپریا XA اولترا ایده گرفته باشد. به همین جهت، انتظار داریم که مدل جدید اکسپریا XZ همانند این دو گوشی با یک نمایشگر بدون حاشیه معرفی خواهد شد. البته در بالا و پایین صفحه‌نمایش، هم‌چنان حاشیه‌های قابل‌توجهی وجود دارد که چندان خوشایند نیست!

شرکت سونی می‌تواند به‌جای استفاده از دکمه‌های مجازی در گوشی‌های پرچم‌دار خود، پایین صفحه‌نمایش را به دکمه‌های Back، Home و Overview اختصاص دهد یا در صورت تمایل، حتی حسگر اثرانگشت را نیز به پایین صفحه‌نمایش انتقال دهد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که این سازنده، تمایل چندانی به رفع این ایراد در طراحی گوشی‌های هوشمند خود نداشته و بر روی آن تاکید می‌کند!

در تصویر تازه منشترشده، مدل ۲۰۱۷ گوشی اکسپریا XZ سونی را در رنگ طلایی نشان می‌دهد اما در حال‌حاضر، اطلاعی نداریم که شرکت سونی، گوشی پرچم‌دار جدید خود را در چه رنگ‌های دیگری عرضه خواهد کرد. با این‌حال و با توجه به گوشی‌های قبلی سونی، عرضه نسخه مشکی و سفید رنگ گوشی پرچم‌دار اکسپریا XZ سونی (مدل ۲۰۱۷) قابل انتظار است.

در رابطه با مشخصات‌فنی این گوشی، باید گفت که فعلاً اطلاعات زیادی منتشر نشده است اما انتظار داریم که مدل جدید گوشی اکسپریا XZ سونی به مشخصات‌فنی قدرت‌مندتری در مقایسه با نسل گذشته خود، مجهز شده باشد. به همین جهت، ممکن است این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام عرضه شود و شرکت سازنده، آن‌را به یک نمایشگر با رزولوشن بالاتر در مقایسه با نسل قبلی، مجهز نماید؛ البته اگر تصمیمی برای عرضه این گوشی به عنوان گوشی پرچم‌دار جدید خود داشته باشد.

درباره گوشی‌های جدید سونی، پیش‌تر اعلام شد که شرکت سونی در سال آینده میلادی از دو گوشی جدید با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ رونمایی خواهد کرد و با توجه به اینکه تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام به عنوان تراشه رده‌بالا در سال آینده به شمار می‌رود، بسیار بعید است که گوشی پرچم‌دار جدید سونی به تراشه قدیمی مانند اسنپدراگون ۸۲۰ یا حتی اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز شود.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *