نزدیک به ده میلیون واحد گوشی گلکسی اس ۸ تا ماه آوریل توسط سامسونگ آماده خواهد شد

نزدیک به ده میلیون واحد گوشی گلکسی اس ۸ تا ماه آوریل توسط سامسونگ آماده خواهد شد
  • 1395/10/15
  • مقدم
  • 0

مدت‌هاست که شرکت سامسونگ از گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی اس در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون رونمایی می‌کند. با اینکه در ابتدا انتظار می‌رفت گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ با نام گلکسی اس ۸ در اواخر ماه فوریه معرفی شود، مشخص شد که شرکت سامسونگ از گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود در یک رویداد اختصاصی در شهر نیویورک در ماه آوریل رونمایی خواهد کرد. به‌تازگی نیز، فاش شده است که نزدیک به ده میلیون واحد گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۸ تا پیش از رونمایی رسمی در ماه آوریل، تولید خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

برطبق گزارش جدید یک نشریه کره‌ای، شرکت سامسونگ برای تامین‌کنندگان قطعات سخت‌افزاری گوشی پرچم‌دار جدید خود، برنامه‌ای را فرستاده است و در این برنامه، آمده که اولین بخش از قطعات سخت‌افزاری لازم در ماه فوریه به خطوط تولید این شرکت می‌رسد و تولید انبوه در ماه مارس آغاز خواهد شد.

با اینکه تولید ده میلیون واحد از گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ برای عرضه اولیه، کمی بلند پروازانه به‌نظر می‌رسد؛ بهتر است یادآوری کنیم که این سازنده، یک ماه پس از عرضه گوشی گلکسی اس ۷، بیش از ۱۰ میلیون واحد از آن را به فروش رساند.

گلکسی اس 8

در حال‌حاضر، گمانه‌زنی‌های مختلفی پیرامون مشخصات‌فنی گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ وجود دارد و در بسیاری از شایعات، اشاره شده است که شرکت سامسونگ در ماه آوریل از گوشی گلکسی اس ۸ با نمایشگر ۵٫۱ اینچی و گلکسی اس ۸ پلاس با نمایشگر ۶ اینچی رونمایی خواهد کرد. هم‌چنین، برخی از خبرها به این موضوع اشاره دارد که گوشی گلکسی اس ۸ همانند فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت ۷ تنها با صفحه‌نمایش لبه منحنی دوگانه عرضه می‌شود. با این‌حال، ممکن است در اسفندماه یا فروردین، تصاویری مربوط به نسخه فلت گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ فاش شود اما شرکت سامسونگ، این مدل را به صورت عمومی عرضه نخواهد کرد.

براساس شایعات، گوشی گلکسی اس ۸ در مقایسه با نسل گذشته خود، ۲۰ درصد گران‌تر خواهد بود و انتظار می‌رود که قیمت نهایی گوشی گلکسی اس ۸ نزدیک به ۹۰۰ دلار باشد. با اینکه ممکن است قیمت گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ در نگاه اول، کمی زیاد به نظر برسد؛ شایعات از عرضه گلکسی اس ۸ با قابلیت‌های جدیدی از جمله یک قابلیت مشابه با ویژگی کانتینیوم که در گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل استفاده می‌شود، حکایت دارد و به همین جهت، قیمت گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ منطقی خواهد بود.

منبع: Uberizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *