گوشی میان‌رده اچ‌تی‌سی U پلی با نمایشگر ۵٫۲ اینچی و دستیار صوتی اختصاصی معرفی شد

گوشی میان‌رده اچ‌تی‌سی U پلی با نمایشگر ۵٫۲ اینچی و دستیار صوتی اختصاصی معرفی شد
  • 1395/10/23
  • مقدم
  • 0

شرکت اچ‌تی‌سی، به‌تازگی از گوشی رده‌بالای جدید خود با نام اچ‌تی‌سی U اولترا رونمایی کرده است. در کنار این محصول، اچ‌تی‌سی U پلی نیز معرفی شد که از نظر طراحی، مشابه اچ‌تی‌سی U اولترا است اما مشخصات سخت‌افزاری آن، این گوشی را به دسته میان‌رده‌ها انتفال می‌دهد. برای جزئیات بیشتر درباره گوشی میان‌رده اچ‌تی‌سی U پلی در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

 اچ‌تی‌سی U پلی

اچ‌تی‌سی U پلی به همان قابلیت‌های گوشی رده‌بالای اچ‌تی‌سی U اولترا مجهز شده است. این گوشی با یک بدنه شیشه‌ای و فلزی همانند اچ‌تی‌سی U اولترا توسعه یافته است و طراحی منحصر به فرد بدنه پشتی شیشه‌ای دستگاه، این گوشی را متمایز می‌کند.

گوشی اچ‌تی‌سی U پلی به یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی فول اچ‌دی Super LCD مجهز شده است و برخلاف اچ‌تی‌سی U اولترا از صفحه‌نمایش ثانویه استفاده نمی‌کند. تراشه هشت هسته‌ای هلیو پی ۱۰ شرکت مدیاتک نیز به آن قدرت می‌دهد؛ البته با توجه به مجهز شدن اچ‌تی‌سی U پلی به این تراشه، انتظار قدرت پردازشی بالایی را از این گوشی نداشته باشید.

 اچ‌تی‌سی U پلی

سه گیگابایت حافظه رم برای گوشی میان‌رده جدید اچ‌تی‌سی U پلی در نظر گرفته شده است و برای ذخیره‌سازی محتوای مدنظرتان، تنها ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خواهید داشت. در کنار این نسخه، یک مدل دیگر با چهار گیگابایت حافظه رم نیز عرضه خواهد شد که به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. در هر دو مدل، می‌توانید با استفاده از یک کارت حافظه میکرو اس‌دی، حافظه ذخیره‌سازی را تا دو ترابایت ارتقا دهید.

دستیار صوتی اختصاصی مبتنی بر هوش مصنوعی

ظرفیت باتری در گوشی اچ‌تی‌سی U پلی، تنها ۲۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است که در مقایسه با بسیاری از گوشی‌های هوشمند هم‌قیمت این گوشی، کم‌تر به‌نظر می‌رسد. این گوشی میان‌رده، هم‌چنین به یک شاتر ۱۶ مگاپیکسلی با دهانه لنزی f/2.0 مجهز شده است و از قابلیت تشخیص فاز خودکار بهره می‌برد. دوربین سلفی مشابه با دوربین اصلی است و برای ثبت تصاویر سلفی پانوراما گسترده و برقراری مکالمه‌های تصویری می‌تواند استفاده شود.

 اچ‌تی‌سی U پلی

گوشی اچ‌تی‌سی U پلی هم‌چنین به دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی Sense Companion مجهز شده است و این دستیار صوتی، عملکرد بسیاری نزدیکی به Google Assistant و سیری شرکت اپل دارد. دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی شرکت اچ‌تی‌سی، به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از صدای خود با این گوشی هوشمند ارتباط برقرار نمایند و اطلاعات مختلفی را دریافت کنند.

علاوه‌براین، اچ‌تی‌سی U پلی از درگاه یواس‌بی Type-C استفاده می‌کند و با نسخه تغییر برند یافته هندزفری‌های HTC Bolt و HTC 10 Evo همراه خواهد بود. گوشی اچ‌تی‌سی U پلی به چهار بلندگوی همیشه فعال مجهز شده است که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از صدای خود، این گوشی هوشمند را آنلاک نمایند. هم‌چنین، باید گفت که گوشی اچ‌تی‌سی U پلی از جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا استفاده نمی‌کند و به همین جهت با هندزفری‌های جدیدی همراه شده است.

 اچ‌تی‌سی U پلی

گوشی میان‌رده اچ‌تی‌سی U پلی در رنگ‌های مشکی، صورتی، آبی و سفید عرضه خواهد شد و قیمت مدل پایه آن با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۴۴۰ دلار است. انتظار می‌رود که این گوشی تا پیش از پایان سه ماهه اول سال جاری میلادی، به صورت رسمی در بازارهای مختلف عرضه شود.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *