دوربین دوگانه تنها در مدل بزرگ‌تر گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ استفاده خواهد شد

دوربین دوگانه تنها در مدل بزرگ‌تر گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ استفاده خواهد شد
  • 1395/10/25
  • مقدم
  • 0

انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ در طی چند ماه آینده از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس رونمایی کند و همان‌طور که در شایعات آمده است، گلکسی اس ۸ پلاس به یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی مجهز خواهد بود. به‌تازگی، فاش شده است که تنها در مدل بزرگ‌تر گوشی پرچم‌دار جدید گلکسی اس ۸ از دوربین دوگانه استفاده خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

آخرین شایعات فاش می‌کند که شرکت سامسونگ، طراحی و مشخصات‌فنی گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را نهایی‌سازی کرده است و به‌نظر می‌رسد که هر دو نسخه از دکمه فیزیکی Home استفاده نمی‌کند. در واقع، گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، اولین محصولات از سری گلکسی اس خواهند بود که دکمه فیزیکی Home برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است.

شایعات پیشین از عرضه گلکسی اس ۸ با یک حسگر اثرانگشت ادغام‌شده با صفحه‌نمایش حکایت داشت اما اکنون به‌نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ، تصمیم گرفته است تا حسگر اثرانگشت را به پشت گوشی انتقال دهد. در گزارش تازه فاش‌شده نیز آمده است که گلکسی اس ۸ به دوربین دوگانه مجهز نخواهد بود اما در گلکسی اس ۸ پلاس از یک دوربین دوگانه استفاده می‌شود.

گلکسی اس ۸

یکی از موضوعاتی که تجربه کاربری را به شدت تحت‌تاثیر قرار می‌دهد، اندازه صفحه‌نمایش است و با این‌حال، شایعات مختلف از عرضه گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ با نمایشگر ۵٫۷ اینچی برای مدل پایه و نمایشگر ۶ یا ۶٫۲ اینچی برای نسخه پلاس حکایت دارد. به همین جهت، بعید می‌دانیم که شرکت سامسونگ در واقعیت به دنبال عرضه گوشی گلکسی اس ۸ با یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی باشد زیرا عملاً استفاده از آن برای تعداد زیادی از کاربران دشوار خواهد بود و این موضوع، فروش گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ را تحت‌تاثیر خود قرار می‌دهد.

در کنار این شایعات، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با بالاترین مقاومت در برابر آب و گرد و غبار وجود دارد و به همین جهت، گفته می‌شود که گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ، موفق به دریافت تاییدیه IP68 شده‌ است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *