گوشی پرچم‌دار شیائومی می ۶ در اواخر اسفندماه به بازار عرضه خواهد شد

گوشی پرچم‌دار شیائومی می ۶ در اواخر اسفندماه به بازار عرضه خواهد شد
  • 1395/11/1
  • مقدم
  • 0

با اینکه شرکت شیائومی از گوشی پرچم‌دار جدید خود در اواخر ماه فوریه در کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهد کرد، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار شیائومی می ۶ تا نیمه ماه مارس (اواخر اسفندماه) به بازار عرضه نخواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

براساس گمانه‌زنی‌های پیشین، شرکت شیائومی گوشی پرچم‌دار جدید خود را در ۲۷ فوریه در کنگره جهانی موبایل به صورت عمومی به نمایش خواهد گذاشت. با این‌حال، گوشی پرچم‌دار شیائومی می ۶ مدتی بعد در ماه مارس به بازار عرضه خواهد شد و شرکت شیائومی، تصمیمی برای عرضه سریع گوشی‌هوشمند پرچم‌دار جدید خود به بازار ندارد. هم‌چنین، گمان می‌رود که گوشی پرچم‌دار شیائومی در نیمه ماه مارس، ابتدا در چین عرضه خواهد شد. البته نمی‌دانیم که عرضه جهانی گوشی پرچم‌دار شیائومی می ۶ در برنامه‌های شرکت سازنده جای دارد یا خیر.

در این گزارش، هم‌چنین آمده است که تولید آزمایشی گوشی شیائومی می ۶ در ابتدای ماه فوریه آغاز خواهد شد. شایعات گذشته از ارائه گوشی پرچم‌دار جدید شیائومی در سه مدل مختلف حکایت دارد؛ با این‌حال، ممکن است نام تجاری آن‌ها متفاوت باشد.

گوشی پرچم‌دار شیائومی می ۶ در سه مدل عرضه خواهد شد

شیائومی Mi 6 Premier به عنوان مدل رده‌بالای گوشی پرچم‌دار جدید شرکت سازنده، به یک نمایشگر اولد Quad HD مجهز خواهد بود و از یک صفحه‌نمایش لبه منحنی دوگانه استفاده می‌کند. هم‌چنین، ممکن است شرکت شیائومی، این مدل را با بدنه سرامیکی، شش گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4 و تراشه قدرت‌مند هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام توسعه دهد. علاوه‌براین، ممکن است شیائومی Mi 6 Premier به یک دوربین دوگانه مجهز باشد و از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده نماید.

شایعه شده است که گوشی پرچم‌دار جدید شیائومی می ۶ به همراه ال‌جی جی ۶ به عنوان یکی از اولین محصولات مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.شیائومی می ۶

نسخه استاندارد گوشی جدید شیائومی می ۶ به همان ویژگی‌های سخت‌افزاری گوشی شیائومی Mi 6 Premier مجهز خواهد بود اما از بدنه سرامیکی استفاده نمی‌کند؛ به دوربین دوگانه مجهز نیست و احتمالاً با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. هم‌چنین، ممکن است شرکت شیائومی، این مدل را با یک نمایشگر فول اچ‌دی و بدون دوربین دوگانه ارائه دهد.

در کنار این دو مدل، شرکت شیائومی نسخه دیگری از گوشی پرچم‌دار خود را با نام شیائومی Mi 6 Youth به بازار عرضه خواهد کرد که از تراشه ده هسته‌ای رده‌بالای هلیو ایکس ۳۰ مدیاتک استفاده می‌کند و به چهار گیگابایت حافظه رم، یک نمایشگر فول اچ‌دی و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز خواهد بود.

تمامی مدل‌های جدید از گوشی پرچم‌دار شیائومی می ۶ به سیستم‌عامل اندروید نوقا به صورت پیش‌فرض مجهز خواهد بود و رابط‌کاربری با پوسته MIUI 8 شخصی‌سازی شده است. انتظار می‌رود که در اوایل تابستان همانند سال گذشته، نسخه جدید رابط‌کاربری MIUI به‌طور رسمی برای هر سه مدل ارائه شود.

در رابطه با قیمت‌گذاری گوشی‌های پرچم‌دار جدید شیائومی باید که مدل Premier با برچسب قیمتی ۴۳۷ دلار به بازار عرضه خواهد شد و دو مدل استاندارد و Youth گوشی شیائومی می ۶ به ترتیب با قیمت ۳۶۴ و ۲۹۴ دلار ارائه می‌شود. در حال‌حاضر، هیچ‌یک از شایعات منتشرشده پیرامون گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ شیائومی تایید نشده است و باید برای یک پاسخ رسمی تا اواخر ماه فوریه منتظر ماند.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *