ظرفیت باتری گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ به صورت رسمی فاش شد

ظرفیت باتری گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ به صورت رسمی فاش شد
  • 1395/11/21
  • مقدم
  • 0

یکی از قابلیت‌هایی که کاربران در هنگام خرید یک گوشی‌هوشمند مورد توجه قرار می‌دهند، ظرفیت باتری است و در صورتی‌که یک گوشی‌هوشمند با آخرین فناوری‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد عرضه شود اما ظرفیت باتری پایین باشد، عملاً استفاده از این گوشی غیرممکن خواهد بود. به همین جهت، ظرفیت باتری در گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ چقدر خواهد بود؟

برطبق یک گزارش جدید از کره جنوبی، به‌نظر می‌رسد که گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ به یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت مجهز خواهد بود و گلکسی اس ۸ پلاس با یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری ارائه می‌شود. برای جزئیات بیشتر با گویا آی‌تی همراه باشید.

 برای اطلاع، گلکسی اس ۷ نیز به یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت مجهز شده بود و البته، ظرفیت باتری گلکسی اس ۸ پلاس در مقایسه با باتری مورداستفاده در گلکسی اس ۷ اج، ۱۰۰ میلی‌آمپر کم‌تر است.

گزارش جدید به نقل از یک منبع رسمی در شرکت سامسونگ تایید شده است اما از آنجایی‌که هیچ تاییدیه رسمی به صورت عمومی وجود ندارد، بهتر است تنها به آن به عنوان یک شایعه نگاه کنید.

لازم به ذکر است که شرکت سامسونگ به سختی تلاش می‌کند تا قابلیت‌ها و ویژگی‌های گوشی پرچم‌دار جدید خود را از شایعه‌پردازان دور نگه دارد و به همین جهت، صحبت در رابطه با ظرفیت باتری و هم‌چنین، تایید عرضه گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ در دو مدل با نمایشگر ۵٫۷ اینچی و ۶٫۲ اینچی توسط یک مقام رسمی در شرکت سامسونگ، کمی غیرمنطقی به‌نظر می‌رسد.

علاوه‌براین در گزارش جدید، اعلام شده است که باتری گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس توسط سامسونگ SDI و شرکت ژاپنی موراتا تولید خواهد شد.

گلکسی اس 8

جدا از این شایعات، در ابتدا گمان می‌رفت که گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ با یک باتری با ظرفیت بیشتر در مقایسه با گلکسی نوت ۷ عرضه خواهد شد اما پس از انفجار باتری فبلت پرچم‌دار ۲۰۱۶ شرکت سامسونگ، به‌نظر می‌رسد که این سازنده کره‌ای تصمیم گرفته است تا گوشی پرچم‌دار جدید خود را با یک باتری با ظرفیت کم‌تر ارائه دهد. البته ظرفیت باتری مورداستفاده در گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ پلاس با نمایشگر ۶٫۲ اینچی همانند باتری گلکسی نوت ۷ خواهد بود.

با اینکه شاید این موضوع در ابتدا شما را ناامید کرده باشد اما باید گفت که به دلیل کاهش مصرف انرژی در تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و هم‌چنین، استفاده از یک پنل جدید با مصرف انرژی کم‌تر در مقایسه با گلکسی اس ۷، انتظار داریم که ماندگاری باتری در گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس هم‌چنان مناسب باشد.

با این‌‎حال، نباید انتظار ماندگاری خارق‌العاده‌ای را از باتری گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ داشته باشید؛ با اینکه ظرفیت باتری‌ها نسبتاً کم است، گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از نسل چهارم فناوری شارژ سریع کوالکام پشتیبانی می‌کند و به همین جهت، باتری گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ به سرعت شارژ خواهد شد.

در نهایت، باید گفت که گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در ۲۹ مارس به صورت رسمی معرفی خواهد شد و انتظار داریم که این دو مدل در ۲۱ آوریل به بازار عرضه شود. البته ممکن است مدل‌های در نظر گرفته شده برای بازار کره جنوبی، نزدیک به یک هفته زودتر ارائه شود.

منبع: THE ANDROID SOUL

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *