نسخه جدید شیائومی می مکس با شش گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ همراه شده است

نسخه جدید شیائومی می مکس با شش گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ همراه شده است
  • 1395/12/4
  • مقدم
  • 0

شرکت شیائومی هنوز برای عرضه گسترده محصولات خود به صورت جهانی آماده نشده است و بعید می‌دانیم که در آینده‌ای نزدیک این‌ چنین شود اما این موضوع باعث نشده است تا وضعیت فروش گوشی‌های هوشمند این سازنده، چندان تحت‌تاثیر قرار بگیرد. فبلت شیائومی می مکس در تابستان گذشته در بازار چین عرضه شد و به موفقیت زیادی دست پیدا کرده است. به همین جهت، گمانه‌زنی‌های جدید نشان می‌دهد که نسخه جدید فبلت میان‌رده شیائومی می مکس تا پیش از پایان نیمه اول سال جاری میلادی ارائه می‌شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

گزارش تازه منتشر شده، نشان می‌دهد که شیائومی می مکس ۲ در ماه می به صورت رسمی معرفی خواهد شد و چند هفته بعد در ماه ژوئن به فروش خواهد رسید. تغییراتی نیز در مشخصات‌ سخت‌افزاری این فبلت در مقایسه با نسل اول صورت می‌گیرد اما به احتمال زیاد، شیائومی می مکس ۲ هم‌چنان به یک نمایشگر ۶٫۴۴ اینچی لبه به لبه مجهز خواهد بود. با این‌حال، نسخه جدید شیائومی می مکس با حافظه رم و یک باتری با ظرفیت بیشتر همراه شده است.

آخرین گزارش‌های منتشر شده در یکی از شبکه‌های اجتماعی در چین، نشان می‌دهد که نسخه جدید گوشی شیائومی می مکس به احتمال زیاد به تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام مجهز خواهد بود و با شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

مدل فعلی شیائومی می مکس، با چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است اما از حافظه میکرو SD به منظور گسترش فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی نمی‌کند. برخلاف نسل اول شیائومی می مکس که به یک باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپر بر ساعت مجهز شده است، انتظار داریم که نسل جدید با یک باتری نسبتاً بزرگ‌تر ۵۰۰۰ میلی‌آمپری عرضه شود که از شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد.

شیائومی می مکس

در شایعه جدید، هیچ اشاره‌ای به دوربین شیائومی می مکس ۲ نشده است و هم‌چنین، مشخص نیست که نسخه جدید فبلت میان‌رده شیائومی، با چه سیستم‌عاملی همراه خواهد بود. با این‌حال، انتظار داریم که شیائومی می مکس ۲ با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ عرضه شود و پوسته MIUI شیائومی، رابط‌کاربری سیستم‌عامل اندروید را شخصی‌سازی خواهد کرد.

مدل موجود از گوشی شیائومی می مکس در حال‌حاضر،  از یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. به همین جهت، بهتر است امیدوار باشیم که در نسخه جدید گوشی شیائومی می مکس، دوربین اصلی با یک سنسور بهتر همراه شود و هم‌چنین، شرکت شیائومی از یک دوربین سلفی به احتمال زیاد ۸ مگاپیکسلی در این گوشی استفاده می‌کند.

در نهایت، هم‌چنان حسگر تشخیص اثرانگشت در نسخه جدید شیائومی می مکس در بدنه پشتی جای گرفته است و از نظر قیمتی، این مدل چندان با نسل گذشته تفاوتی ندارد. به همین جهت، می‌توان انتظار داشت که شیائومی می مکس ۲ با قیمتی نزدیک به ۳۱۰ دلار عرضه شود.

با توجه به اینکه شرکت شیائومی تصمیمی به حضور در نمایشگاه MWC ندارد، انتظار داریم که شیائومی می میکس ۲ در یک رویداد اختصاصی به صورت رسمی معرفی شود. با این‌حال، هنوز نمی‌دانیم که شرکت سازنده به همراه این مدل، از چه محصولات دیگری رونمایی خواهد کرد و آیا گوشی پرچم‌دار شیائومی می ۶ به همراه شیائومی می میکس ۲ معرفی می‌شود یا خیر.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *