تبلت گلکسی تب اس ۳ سامسونگ با بلندگوی چهارگانه و قلم S-Pen پیشرفته معرفی شد

تبلت گلکسی تب اس ۳ سامسونگ با بلندگوی چهارگانه و قلم S-Pen پیشرفته معرفی شد
  • 1395/12/9
  • مقدم
  • 0

علی‌رغم این موضوع که شرکت سامسونگ، عدم رونمایی از گوشی پرچم‌دار جدید خود را در کنگره جهانی موبایل به صورت رسمی تایید کرده است؛ این سازنده، هم‌چنان محصولات جالب‌توجهی برای معرفی رسمی در نمایشگاه MWC در اختیار دارد. یکی از این محصولات، تبلت رده‌بالای گلکسی تب اس ۳ است که به‌تازگی، به معرفی شده. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

تبلت گلکسی تب اس ۳ به عنوان قدرت‌مندترین تبلت اندرویدی توسط شرکت سامسونگ، ارائه شده است و همان‌طور که انتظار داشتیم، این محصول در دو مدل با پشتیبانی از LTE و وای‌فای به بازار عرضه خواهد شد. هر دو مدل به نمایشگر ۹٫۷ اینچی سوپر آمولد مجهز شده است و از یک صفحه‌نمایش با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل استفاده می‌کند. مدل گران‌قیمت‌تر تبلت جدید سامسونگ که از LTE پشتیبانی می‌کند، به یک درگاه نانو سیم‌کارت مجهز شده است.

گلکسی تب اس 3

از نظر مشخصات سخت‌افزاری، تایید شده است که تبلت رده‌بالای گلکسی تب اس ۳ از تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ با چهار هسته اختصاصی Kryo استفاده می‌کند. این تراشه با چیپ آدرنو ۵۳۰ همراهی می‌شود که پردازش محتوای گرافیکی را برعهده دارد. شرکت سامسونگ به‌طور رسمی اعلام کرده است که تبلت گلکسی تب اس ۳ از محتوای HDR پشتیبانی می‌کند و رابط برنامه‌نویسی Vulkan استفاده از حداکثر پتانسیل چیپ‌ گرافیکی را امکان‌پذیر نموده است.

تبلت گلکسی تب اس ۳ از چهار گیگابایت حافظه رم و استفاده می‌کند و با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل‌ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت با استفاده از یک کارت‌حافظه میکرو اس‌دی همراه شده است. برای این تبلت، یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و دوربین اصلی از فلاش LED استفاده می‌کند. البته برخلاف گوشی‌های هوشمند که اکثراً به فلاش LED دوگانه مجهز هستند، گلکسی تب اس ۳ از یک فلاش LED استفاده می‌کند. گشودگی دهانه لنزی سنسور دوربین اصلی، f/1.9 است و شاتر ۵ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی، ثبت تصاویر و ویدیوهای سلفی را امکان‌پذیر نموده است.

گلکسی تب اس 3

برای اینکه گلکسی تب اس ۳ به یک گزینه مناسب برای انتخاب تبدیل شود، این تبلت از بلندگوی چهارگانه توسعه‌یافته توسط AKG استفاده می‌کند. برای تجربه متفاوت از گوش‌دادن به موسیقی یا پخش فیلم‌، دو بلندگو در لبه بالای تبلت و دو بلندگوی دیگر نیز در لبه پایینی تبلت رده‌بالای گلکسی تب اس ۳ جای داده شده است.

 هم‌چنین، تبلت رده‌بالای جدید سامسونگ به تمامی امکانات ارتباطی که مدنظر دارید، از جمله درگاه یواس‌بی Type-C (نسخه ۳٫۱)، وای‌فای، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و GPS داخلی مجهز شده است.

شرکت سامسونگ ادعا می‌کند که لطف استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری غیرقابل حذف، می‌توانید با یک‌بار شارژ کامل باتری تا ۱۲ ساعت به طور مداوم به تماشای فیلم‌ مدنظرتان بپردازید. قلم S-Pen که با این تبلت همراه شده، پیشرفته‌ترین قلمی به شمار می‌رود که شرکت سامسونگ توسعه داده است و از فناوری Wacom استفاده می‌کند. قلم S-Pen تبلت گلکسی تب اس ۳ از یک نوک ۰٫۷ میلی‌متری کوچک استفاده می‌کند و حساس‎تر شده است.

گلکسی تب اس 3

به لطف ارائه تبلت رده‌بالای جدید سامسونگ با قلم S-Pen، استفاده از قابلیت‌های مختلف از جمله یادداشت برداری بر روی صفحه‌نمایش خاموش، نوت‌برداری از فایل‌های PDF و نقاشی پیشرفته امکان‌پذیر شده است.

البته برخلاف سایر تبلت‌های سامسونگ یا سری فبلت‌های پرچم‌دار “گلکسی نوت”، هیچ حفره‌ای به جای‌گیری قلم اختصاص نیافته است و باید قلم را همواره با خود همراه داشته باشید. در اوایل ماه مارس، مدل پایه تبلت گلکسی تب اس ۳ با پشتیبانی وای‌فای و LTE به ترتیب با قیمت ۶۷۹ و ۷۶۹ یورو به بازار عرضه خواهد شد. هر دو مدل، در بازارهای مختلفی از اروپا در دسترس قرار خواهد گرفت و البته انتظار داریم که شرکت سامسونگ، گلکسی تب اس ۳ را در بازار کشورمان عرضه نماید.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *