سامسونگ برای عرضه اولیه بیش از ۱۰ میلیون واحد گوشی گلکسی اس ۸ آماده شده است

سامسونگ برای عرضه اولیه بیش از ۱۰ میلیون واحد گوشی گلکسی اس ۸ آماده شده است
  • 1395/12/14
  • مقدم
  • 0

براساس یک گزارش جدید از کره جنوبی، شرکت سامسونگ در حال‌حاضر، تولید گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را در کارخانه خود در ویتنام آغاز نموده است. این سازنده کره‌ای انتظار دارد تا بیش ۱۰ میلیون واحد از گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود را در ماه اول به فروش برساند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

براساس اطلاعات رسمی منتشر شده به نقل از یک تامین‌کنندها ماژول دوربین برای سامسونگ الکترونیک، تامین‌کنندگان قطعات سخت‌افزاری گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ تولید خود را به طور قابل‌توجهی افزایش داده‌اند زیرا شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است تا تعدادی بیشتری از گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را پیش از رونمایی رسمی از این دو مدل، تولید نماید.

 شرکت سامسونگ برای عرضه گسترده گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود و به فروش رساندن هم‌زمان آن‌ها در بازارهای مختلف، آماده می‌شود و در این گزارش، ذکر شده است که نزدیک به ۴٫۷ میلیون واحد گوشی گلکسی اس ۸ در ماه مارس و ۷٫۸ میلیون واحد در ماه آوریل توسط سامسونگ تولید خواهد شد.

انتظار می‌رود که گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، مدت کوتاهی پس از رونمایی رسمی در ۲۹ مارس به فروش برسد. شرکت سامسونگ برای عرضه اولیه گوشی‌های هوشمند جدید خود، ۱۲٫۵ میلیون واحد از آن‌ها را آماده نموده است و انتظار دارد که این تعداد در ماه اول عرضه گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به فروش برسد. البته در گزارش جدید، اشاره مستقیمی به میزان تولید گوشی گلکسی اس ۸ پلاس نشده است و نمی‌دانیم که تولید مدل “استاندارد” برای شرکت سازنده در اولویت قرار دارد یا تولید مدل پلاس، حائز اهمیت است.

گلکسی اس ۸

گلکسی اس ۸ از یک نمایشگر ۵٫۸ اینچی استفاده می‌کند و از نظر طراحی، مشابه با مدل ۶٫۲ اینچی خواهد بود. هر دو مدل به یک نمایشگر سوپرآمولد با رزولوشن Quad HD + پلاس مجهز شده است و چهار گیگابایت حافظه رم، اجرای برنامه‌های مختلف را به صورت هم‌زمان در هر دو مدل امکان‌پذیر خواهد نمود. هرچند، نمی‌دانیم که شایعات گذشته مبنی بر عرضه گوشی گلکسی اس ۸ با شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در بازار چین صحت دارد یا خیر.

گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ از تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی استفاده می‌کند و مدل پایه آن‌ها به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با فناوری “پیکسل دوگانه”، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، تاییدیه IP68 و نمایشگر کشیده، مشخصات‌فنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را تکمیل می‌کند.

همان‌طور که در شایعات گذشته آمده است، گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ از یک نمایشگر با نسبت تصویر تقریبی ۲ به ۱ استفاده می‌کند و این موضوع، باعث شده تا نمایشگر گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در مقایسه با نسل قبل، کشیدگی‌ بیشتری داشته باشد. با این‌حال، حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش به طور قابل‌توجهی نازک‌تر شده است و هم‌چنین، حسگر اثرانگشت به دلیل حذف حاشیه‌ها، اکنون در بدنه پشتی در کنار دوربین اصلی قرار دارد.

علاوه‌بر حسگر تشخیص اثرانگشت، گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ از سنسور تشخیص عنبیه چشم همانند گلکسی نوت ۷ استفاده خواهد کرد. البته انتظار داریم که برخی محدودیت‌ها در این مدل برطرف شده باشد و این موضوع باعث خواهد شد تا استفاده از این حسگر برای آنلاک‌نمودن گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در مقایسه با سنسور تشخیص اثرانگشت، راحت‌تر باشد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *