اخبار بازی Mafia II

  • 1389/3/11
  • ميثاق جراحي
  • 2

کمتر کسی پیدا می شود  که نام بازی مافیا را نشنیده باشد زمانی که این بازی منتشر شد با داستانی فوق العاده همه را مجذوب خود کرد. حال پس از گذشتن تقریبا 8 سال شماره ی دوم این بازی در ماه اگوست امسال منتشر خواهد شد. این بازی باید مدت ها پیش منتشر می شد ولی باز هم سازندگان بد قولی کردند و تاریخ انتشار ان را به تعویق انداختند

در زمان ده ی 40 است که گرو های گانگستری به جان هم افتادند و هر گروهی هدف خود را دارد و برای رسیدن به هدفش دست به هر کاری می زند که ادم کشی جزو ساد ترین انهاست.

بازی مافیا 2 هم مانند شماره ی اول ان مانند یک فیلم ملو-درام به تصویر کشیده می شود و وقایع یکی از اعضای گروهک مافیای بزرگ در امریکا را بازگو می کند.شهر بزرگ تر و ماشین ها بسیار متنوع تر شدند و از همه مهمتر گرافیک و گیم-پلی پیشرفت چشمگیری داشته است. این بار شما می توانید در پشت موانع و وسایل نقلیه گوناگون پناه بگیرید .می توانید اسلحه و ماشین ها را به روز کنید و برخی ماموریت ها را به طور دلخواه انجام دهید.

شرکت 2kGAMES تبلیغات زیادی را برای این بازی کرده است و انتظار هم می رود با سابقه ای که از  شماره ی اول این بازی به ثبت رسیده است .این بار هم شاهد بازی بسیار خوبی باشیم.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. من یکی ازآن پرترفدارترین کسی هستم که بازی mafia iiرابازی کرده ام. این بازی خیلی کرافیک بالایی دارد که فرض می کنیم آدم های واقعی در داخل صفحی کامپیوتر بازی میکنن.

  2. من هم مافیا۲ رو دوست دارم
    اما به نظر من یه مشکل بسیار عمده و خیلی بد داشت
    داستان بازی خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی کوتاه است.
    من اگه این رییس سازنده بازی رو ببینم
    حتما بهش یاد آوری می کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *