معرفی تبلت Kno برای دانشجویان؛با دو صفحه نمایش

  • 1389/3/19
  • محمدرضا ارجمندی
  • 4


شرکتKno،  که تا همین چندی پیش به نام Kakai شناخته میشد،یک تبلت زیبا با دو صفحه نمایش معرفی کرده که با همین نام Kno به بازار عرضه می شود. این تبلت دارای 2 عدد صفحه نمایش  14 اینچی لمسی با قلم نوری  بوده و سازگار با فرمت  کتاب ها و مواد درسی، یادداشت برداری ، دسترسی به وب ، برنامه های کمک آموزشی ، رسانه های دیجیتال ، به اشتراک گذاری و غیره برای کمک به داشتن تجربه قوی تر و جذاب تر آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان می باشد.

تبلت Kno شامل پشتیبانی کامل از مرورگر بوده و از فلش ، HTML5 ، پی دی اف ، فرمت ePub پشتیبانی  کرده و امکاناتی چون بلوتوث و اتصال وای- فای دارد. این شرکت در اقدامی ابتکاری و جالب  روابط تجاری با با انتشارات بزرگ آموزش عالی همچون Cengage Learning, McGraw Hill Education, Pearson and Wiley برقرار کرده و قصد دارد با همکاری با این انتشارات ها نسخه بتای برنامه دانشجو را برای ترم  پاییز 2010 در تعدادی از دانشگاهها و کالج های سراسر آمریکا عرضه نماید.

منبع: Kno

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. سلام.میبخشید من میخوام یه تبلت تو قیمت حدود 300 بخرم که یه سری کارهای ساده اولیه کامپیوتری رو بشه انجام داد.اصلا همین چیزی هست؟من تازه با تبلت اشنا شدم میشه امکانات و مزایای اونو واسم توضیح بدید.بطور کلی قیمتها و مارکها چی هستن ممنون میشم جواب رو به ایمیلم بفرستین.مرسی

  2. سلام.سوال من ربطی به مطالب بالا نداره من برق می خونم واسه ارشد نمی خوام ایران بمونم.چجوری پذیرش گرفتی؟ سالی چقد هزینه داره زندگی و تحصیل در مالزی؟می شه بورسیه هم گرفت؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *