گوگل از ارائه افزونه‌های جدید جام جهانی برای مرورگر کروم خبر داد

  • 1389/3/24
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0

پلاگین فیفا آخرین نتایج ، تیتر اخبار و آمار بازی ها را مستقیما به مرورگر گوگل می آورد.

گوگل و فیفا در همکاری مشترک با یکدیگر تا ارائه  افزونه ویژه جام جهانی  برای کروم را منتشر کردند!

گوگل و فیفا خبر از همکاری مشترک برای ایجاد طیف وسیعی از ابزارهایی که  سبب دسترسی آسان تر  به آخرین اخبار جام جهانی و نتایج بازی ها به طور مستقیم  در مرورگر گوگل کروم می شود دادند. افزونه فیفا دارای فید خبری زنده نتایج ، اخبار و آمار مسابقات برگزار شده در جام جهانی 2010 است .نکته جالب دیگر  این است که کاربران می توانند با تنظیم افزونه از لحظه به ثمر رسیدن گل توسط تیم مورد علاقه شان با هشدار افزونه  آگاه شوند!

گوگل همچنین سرویس جستجوی خود را جهت ارائه بیشترین اطلاعات  ممکن در زمینه جام جهانی و حواشی و اخبار مربوط به آن بهینه سازی کرده، به عنوان مثال اگر در گوگل هر کدام از این عبارات را جستجو کنید: “World Cup”, “World Cup Spainیا حتی  “World Cup Group G”اطالعاتی همچون نتایج زنده(در زمان برگزاری یک بازی)  اخبار تیم های هر گروه و پروفایل بازیکنان برای تیم مورد نظر به نمایش در می آید.

همچنین یک ابزار فیفا برای  صفحه شخصی گوگل،  یعنی صفحه iGoogle  وجود دارد، که  کاربر را در جریان اخبار تیم مورد علاقه، اطلاعات مربوط به بازیکنان و موارد مربوط به مسابقات را به طور مستقیم به اطلاع کاربر می رساند. در همین حال ، فوتبال دوستانی که به آفریقای جنوبی برای تماشای بازی ها سفر کرده اند می توانند از نقشه های گوگل برای یافتن اطلاعات در مورد شهرهای میزبان جام جهانی استفاده کنید ، و در هر شهر مسیر خود را با استفاده از نمایش خیابان ها به شکل تصویری به آسانی پیدا کنند.

موتور جستجوی رقیب ،یعنی  مایکروسافت بینگ، هم امکانات مخصوصی برای طرفداران جام جهانی به خود اضافه کرده است. در صفحه جستجو اجتماعی بینگ لیستی از موضوعات محبوب با گرایش به مسائل جام جهانی وجود دارد، و همچنین بخش دسترسی به پیام های عمومی از فیس بوک و توییتر هم اضافه شده است.

منبع: telegraph.co.uk

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *