معرفی بازی Motor City Online

  • 1389/5/14
  • ميثاق جراحي
  • 3

معرفی بازی Motor City Online

شهری را پر از شلوغی و ترافیک فرض کنید که اکنده از صد ها اتومبیل تیون شده و تقویت شده است . در جای جای شهر صدای گوش خراش موتور ها و شور و هیجان تماشا گران به گوش می رسد . شما تنها یکی از هزاران بازیکنی هستید که باید از صفر شروع کنید تا به مقام بزرگان و رانندکان درجه یک در این شهر کذایی برسید(گویا ای تی )

بسیاری از بازیکنان حرفه ای حداقل تجربه ی یک بار بازی کردن بازی های مسابقه ای و رانندگی را داشته اند ولی تنها تفاوتی که بین بازی ها در ژانر Driving با این بازی وجو دارد شبکه ای و انلاین بودن ان است. به این معنا که بازی Motor city online همان گونه که از نامش پیداست کاملا انلاین و تحت شبکه است و با رانندگان و بازیکنان واقعی در دنیای مجازی اینترنت روبرو هستید به همین علت اگر شروع خوبی داشته باشید می توانید از هنر جویی تازکار به معلمی خبره تبدیل شوید.

شرکت بزرگ بازی سازی هنر های الکترونیکی((EA Games)) سابقه ی درخشا نی در به ثبت رساندن بازی های مسابقه ای دارد که نمونه ی بارز و اشکار ان را می توان در سری بازی های Need For Speed پیدا کرد.

Motor City Online را می توان جزو یکی از زیر شاخه های بازی NFS قرار داد زیرا که روند و گیم – پلی همانی است که سازند گان در سری بازی های Need for Speed به کار برده اند.

اول از همه سری به پارکینگ می زنیم که با انواع ماشین ها از نمونه های قدیمی  ده ی 90  تا مدل های به روز شده ی 2010 پر شده است  پس در ابتدای کار خیال نکنید که یک ماشین فراری اخرین مدل به شما اهدا می شود تا با ان تمام حریف ها را به راحتی پشت سر بگذارید(گویا ای تی )

بازی از شما می خواهد یک شناسنامه با هویتی جدید بسازید و بعد از ان با انتخاب پرچم که نمادی از کشور بازیکنان در بازی است به گشت و گزار و تجسس در Motor City Online بپردازید.

اولین  هدیه ای که در ابتدای کار  از طرف بازی به بازیکن داده می شود ماشینی ضعیف و فاقد سرعت استاندارد برای مسابقات است. پس اینجاست که در بازیکن انگیزه ای برای رقابت و کسب مقام و امتیاز برای دست یابی به ماشین دلخواه پدیدار می شود.

شما در شهر ازادی عمل دارید و می توانید به دلخواه وارد هر گونه مسابقه یا رقابتی بشوید . البته گرو هایی هستند که ممکن است به شما اجازه ی ورود به محدوده ی خود را ندهند . این گرو ها که از بازیکنان حرفه ای و خبره تشکیل شده اند به توعی در این شهر حکم رانی و گاهی اوقات قانون شکنی می کنند و اینجاست که پلیس شهر می درخشد و در مقابله با قانون شکنان صف ارایی می کند.

برای تخلف ها چه در طول مسابقه و چه در طول رانندگی ازاد ((Free Ride )) یک سری جریمه های نقدی و غیر نقدی در نظر گرفته می شود.

این بازی هم مانند سری بازی های اخیر NFS از قانون 3 بار جریمه شدن و بعد انتقال ماشین به پارکینگ پیروی می کند. تا سه بار تخلف می توانید  خود را با پرداخت هزینه نجات دهید ولی اگر تخلفات از 3 بار تجاوز کرد دیگر چاره ای جز تسلیم ندارید و ماشین عزیزتان به پارکینگ شهر منتقل می شود.

بخشی دیگر از بازی که مهمترین قسمت از گیم پلی را نیز شامل می شود بخش تیون کردن و تقویت اجزای اصلی مانند : موتور .سیستم ترمز . چرخ ها . لاستیک ها  و حتی سیستم تهویه و خنک کننده ی موتور ماشین  است این قسمت از جذاب ترین بخش ها بازی به شمار می اید و ممکن است ساعت های بی شماری از وقت بازیکن را بگیرد(گویا ای تی )

یکی از بهترین ویژگی های بازی به حراج گذاشتن ماشین ساخته شده توسط شما است .شما ماشینی را می سازید و تمام سرمایه را صرف بهتر کردن و بالا بردن ویژکی های ان می کنید و ان را در مزایده ی ماشین های رده اول قرار می دهید .اگر خوش شانس باشید بیش از دو برابر سرمایه از دست رفته را باز می گردانید.

شما دستور العمل های زیادی را برای ایجاد یک ماشین بی نقص روبروی خود می بینید فقط کافی است بدانید که کدام قطعه را در کجا باید بکار برد . شاید بهترین پیشنهاد برای بردن مستمر در طول مسابقات مراجعه به نقشه ی قطعات و مروری بر مشخصات ماشین مربوطه است.

جاده ها و مسیر های مسابقه از راه های هموار و ساده تا جاده های مرگبار و پر پیچ و خم تشکیل شده اند .رقابت در جاده های صاف ابدا دشوار نیست و همه ی تمرکز ما روی جاده هایی است که به بازیکن یک سرگیجه ی کامل منتقل می کند که رقابت در چنین مسیر هایی حداقل یک بار باخت را به همراه دارند.

برای تغییرات و عمده کار های دیگر که تجارت و خرید و فروش ماشین های جدید و حتی کار کرده زیر مجموعه ای از این کار ها هستند پول و سرمایه لا زم است.


برای بدست اوردن سرمایه , برد در مسابقات اولین شرط است . در ابتدای کار سرمایه ای ناچیز برای خرید یک ماشین نه چندان راضی کننده  به شما داده می شود ولی برای شروع بهترین گزینه است.

اگر از تمامی خوبی ها و محسنات بازی صرف نظر کنیم و نگاهی به گرافیک ان بیندازیم ممکن است کمی نا امید کننده به نظر برسد .گرافیک نسبتا ضعیف است بافت ها و جزئیات گرافیکی اصلا باب دل نیستند ولی دلایلی بس منطقی وجود دارد که این مشکل را تا حدی پوشش می دهد(گویا ای تی )

بازی انلاین و تحت شبکه است و حتی قابلیت اجرا در محیطی مانند مرور گر وب را دارد و علت دیگر قدیمی بودن بازی نسبت به سایر بازی های انلاین مشابه است و شاید ضعف های گرافیکی به همین دلایل مربوطه بازگردد. گیم-پلی به قدری جذاب و مهیج است که همین باگ ها و ضعف ها به چشم نمی ایند.

برای اجرای روان و بهتر بازی اینترنتی با سرعت 512 کیلو بایت بر ثانیه لازم است زیرا که بارگزاری شهری بزرگ و پر شده از ماشین های گوناگون این فناوری را می طلبد .بازی اعتیاد اور و زیبا است و به علاقه مندان بازی های مسابقه ای توصیه می شود.

(گویا ای تی )

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. بازتاب: معرفی بازی Motor City Online | IraNFull.CoM

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *