معرفي ویدئو پرژکتور کانن “01 GIANT”

  • 1389/7/11
  • ITTeach
  • 0

توسط سازنده آن توضیح داده شده این ویدئو پرژکتور کانن “01 GIANT”  است؛ همچون پرنده رنگارنگی که در زیر خطوط  نرم و شهوانی خود مجموعه ای از فناوری ها را دارد. توسط جرمو اولیوت طراحی شده ، این موجود زیبا به گونه ای طراحی شده که دارای یک سنسور راه دور لمسی به نام “Racer” و یک صفحه کلید لمسی به نام “Stone” که هر دو برای تلویزیون Orange طراحی شده اند، می باشند. شما می توانید زیبائیهای برجسته شده را بلافاصله مشاهده کنید. تحقیقی نشان می دهد که زمانی که یک نگاه توهمی ایجاد شد، شخص به روش های محدود از آن در تمام مدت زندگی استفاده می کند.

من دوست دارم که از هرکدام از این ویژگی ها یکی بعد از دیگری استفاده کنم، حتی اگر آنها از مجموعه های کاملاً متفاوتی از بخش های الکترونیک استفاده کنند.

01 GIANT به عنوان پروژه ساخته شده است. در زیر گالری می توانید نمای ساده و زمینه ای بسیار آشنا مطابق انچه در مورد تمامی پلاگ ها می دانید و عاشقشان هستید، ببینید. سپس Racer و Stone قرار دارند که هر دو بخشی از یک موج جدید فناوری صفحات لمسی هستند که توسط Trackpad بسیار جدید اپل وارد بازار شده اند. این فناوری برای مدتی وجود داشته است (صفحه Koala را به خاطر بیاورید) ولی تقریباً در این اواخر تبدیل به محصول داغی برای محیط هار کاری روزانه ، بخصوص کاربردهای خلاقانه، شده است. همچنان که این صفحات مشابه کنترل از راه دور تغییر می کنند، شما می توانید تصاویری که روی صفحه تلویزیون می بینید را به خوبی CPUتان کنترل کنید.

و این بسیار شیک، خوش ترکیب و زیباست.

طراح: جرمو اولیوت

منبع: yankodesign

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *