کانن از دوربین XC10 4K رونمایی کرد

کانن از دوربین XC10 4K رونمایی کرد
  • 1394/1/20
  • مجتبی
  • 0

کانن از دوربین فیلمبرداری جدید خود که می تواند به صورت ۴k هم ویدئو ضبط کند رونمایی کرد. این دوربین جدید برای افراد تازه کار و نیمه حرفه ای مناسب است که قصد دارند فیلم هایی با کیفیت را با تجربه کم خود ثبت نمایند بدون اینکه نیاز به انجام تکنیک های سخت داشته باشند.

XC10 دارای یک سنسور ۱ اینچی ۱۲ مگاپیکسلی است که برای ثبت فیلم بکار می رود. دوربین مورد اشاره به صورتی است که لنز آن عریض تولید شده و نیز از قابلیت بزرگنمایی اپتیکال تا ۱۰ برابر بهره می برد. گشادگی لنز مورد استفاده در این دوربین F2.8-5.6 است.

gsmarena_002

دوربین جدید کانن قادر به ثبت فیلم هایی با کیفیت H.264 4:2:2/8-bit MXF 4K UHD یعنی ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است و نیز به صورت داخلی از کدک های XF-AVC پشتیبانی می کند. حداکثر سرعت نوشتن داده بر روی کارت حافظه این دوربین ۳۰۵ مگابایت بر ثانیه در حالت ۴k است. همچنین در حالت Full HD قادر به ذخیره سازی داده ها با سرعت ۵۰ مگابایت بر ثانیه است. تثبیت گر اپتیکال تصویر هم برای دوربین مورد بحث در نظر گرفته شده که به ثبت فیلم هایی با ثبات و لرزش کم کمک زیادی خواهد کرد.

XC10 مجهز به یک صفحه نمایش لمسی چرخان است و نیز قابلیت اتصال به شبکه های وای فای را دارد. امکان اتصال این محصول از طریق درگاه HDMI 1.4 هم محیا است. قیمت این محصول ۲۴۹۹ دلار تعیین شده و از ماه ژوئن در دسترس علاقمندان قرار می گیرد. لازم به ذکر است که مدل پایه با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت SanDisk عرضه می گردد. همچنین امکان اتصال کارت حافظه جانبی هم برای این دوربین وجود دارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *