به کمک Inbox2 به ایمیل ها و پیام های خود همگی در یک مکان دسترسی داشته باشید

  • 1389/8/1
  • مهرداد ارجمندی
  • 2

کاری که هر روز صبح انجام می دهید چیست ؟ کارهای من چیزی شبیه این است :

از خواب بیدار می شم، برای روز آماده می شم و به سراغ کارم می رم. گاهی هم به سراغ جی میلم می رم و اونو چک می کنم. بعدش به سراغ فیسبوکم می رم تا پیام هامو چک کنم ، ببینم تولد کدام یک از دوستانم است و چیزهای دیگر . بعد از اون به سراغ حساب توییترم می رم و به هر پیامی که دریافت کردم پاسخ می دم. در انتها هم  به صندلی تکیه می دم و از طریق Google Reader خودم اخبار روز را می خوانم.

تعجب کردید ؟ این کارها شبیه به کارهای شماست؟ گاهی اوقات با خودم فکر می کنم که کاش می شد تمامی این کارها را به مقیاسی کوچکتر درآورد. بهتر و زیباتر نیست که تمامی پیام های خود را همه در یک جا چک کنید ؟ خوب ! من گمان می کنم بالاخره یک راهی برای این کار پیدا کردم ! یک برنامه که قادر به انجام این کار باشد.

در این مقاله من جزییات Inbox2 را برای شما شرح می دهم. به شما نشان خواهم داد که چه کارهایی می تواند انجام دهد و با مثال نشان می دهم که چگونه می تواند برای شما در طول کارهای روزانه مفید باشد.

Inbox2 چیست ؟

Inbox2 یک برنامه ی کاربردی است که ارتباطات را در دنیای مجازی بسیار آسان کرده است و شما را با دوستانتان در ارتباط گذاشته است و همه ی این چیزها در برنامه ای است که در همه جا برای شما قابل دسترس است .

برنامه ای که سبک زندگی شما را تغغیر می دهد ؟

با پشتیبانی از تمامی حساب های ایمیل و بیشتر پروفایل های مهم شبکه های اجتماعی که شما در آنها عضویت دارید ، Inbox2 تمامی پیام ها ، پوشه ها ، لینک ها و دوستان شما در این حساب ها را در یک صفحه مناسب نشان می دهد. شما بدون اینکه بخواهید تک تک این سرویس ها را چک کنید می توانید با یک بار مراجعه به این صفحه از تمامی رویداد هها و پیام های خود مطلع شوید و آنها را بخوانید.

در واقع این برنامه طراحی شده است تا :

پیچیدگی های پیرامون برنامه های ایمیل این روزها را کاهش دهد و همچنین برای نیاز بعضی از کاربران حرفه ای قابلیت انعطاف و پاسخ گویی به آنها را داشته باشد.

به من اجازه دهید تا به شما نشان دهم که اینهایی که گفته شد به چه معنا هستند :

پشتیبانی از ایمیل

Inbox2 یک پلت فرم جدید برای شما به ارمغان آورده که به شما اجازه می دهد آن را در حساب ایمیل های موجود خود به صورت  یک افزونه اضافه کنید یا اینکه هر حسابی در IMAP و POP3 دارید را شخصی سازی کنید. حسابهایی که از آنها پشتیبانی می شود شامل: Gmail, Yahoo, Hotmail و Exchange می باشند.

همچنین مطالبتان در صندوق میل باکس شما به جریان در می آید و حالتی شناور دارد،  این به شما اجازه می دهد تا به سادگی آنها را شخصی سازی کنید تا چیزهای مهم تر را ببینید. پیام ها در این جریان به صورت حالت دیالوگی نمایش داده می شوند که بدین صورت دنبال کردن آنها برای شما بسیار ساده و آسان می باشد. در این فرایند شما به راحتی می توانید در مورد پیام ها و ایمیل های خود تصمیم گیری کنید و همچنین هر چیز دیگری را که در این جریان قرار گرفته باشد را مورد بررسی قرار دهید.

شبکه های اجتماعی شما

همچنین یک سری پشتیبانی برای شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک ، LinkedIn، Hyves ، Yammer و توییتر نیز موجود می باشد.

مواردی که به روز شده است در کنار پیام های شما نمایش داده می شود و شما می توانید بوسیله ی پلت فرم ذکر شده آنها را ذخیره کنید. همچنین به روز شدن وضعیت افراد نیز در کنار صفحه ی نمایش نشان داده می شود و شما می توانید به هرکدام از آنهایی که در لیست شما هستند ،  پیام بدهید.

توجه : برای من توییتر با Inbox2 کار نکرد . یک پیام خطا مربوط به سرور داد  که شاید مربوط به توییتر باشد . امیدوارم این اشکال به زودی حل شود.

مدیریت :

با در اختیار داشتن تمام موارد در یک مکان ، Inbox2 به شما اجازه می دهد تا پیام های خاص و چیزهایی که به آنها ضمیمه شده اند را با ستاره دار کردن و همچنین برچسب های خاص مشخص کنید و آنها را راحت تر پیدا کنید.  همچنین شما می توانید برچسب های خاص خود را از سرویس های دیگر مانند گوگل در اینجا وارد کنید. Inbox2 به شما اجازه می دهد تا برای تمامی حساب های خودتان برچسبی در نظر بگیرید.

می توانید به راحتی به دنبال پیامی باشید که مد نظرتان است و اصلا مهم نیست که این پیام در کجا و کدام سرویس برای شما ارسال شده است این همچنین به شما کمک می کند تا صندوق های مجزای پیامهای خود را چک و مدیریت کنید.

نظر نهایی :

بعد از استفاده از Inbox2 ، متوجه شدم که کارهای بسیار زیادی باید بر روی آن انجام شود تا در نهایت  آن چیزی بشود که تمامی نیاز های شما را برآورده کند. هنگامی که همه چیز مطابق میلتان شد ، این برنامه دقیقا چیزی می شود که کار شما را راه می اندازد.با اینکه در بعضی موارد کمی اذیت کننده به نظر می رسد ولی با این حال برنامه ی جدید و جالبی است.
روی هم رفته من به شخصه کاملا از رابط کاربری و دیگر قسمتها راضی بودم و فکر می کنم این برنامه پتانسیل این را دارد که به یک برنامه ی بسیار قوی تبدیل شود.

با این توضیحات آیا حاضر هستید  Inbox2  را یک بار هم که شده امتحان کنید؟

در حال حاضر از چه برنامه ای برای مدیریت تمامی پیام های خود استفاده می کنید ؟ جواب این سئوال ها  را می توانید در قسمت نظرات برای ما را بنویسد .

منبع :  MAKEUSEOF.COM

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. مهرداد جان میدونی چیه ؟ خیلی باحالی بابا

    همیشه از برنامه ها و نوشته هایی که میزاری استفاده میکنم .

    یاعلی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *