ارائه notebook این بار توسط گوگل

  • 1389/8/13
  • مسعود شرفی
  • 3

با شنیدن نام Chrome اولین موردی که به ذهن شما خطور می نماید چیست؟ مرورگر شرکت گوگل؟

آیا تاکنون در مورد سیستم عامل Chrome مطلبی خوانده یا شنیده اید؟ در مورد نوت بوک گوگل چطور؟

در واقع چندی پیش اخباری مبنی بر سیستم عامل Chrome مطرح گردید و حالا خبر ارائه اولین Notebook مبتنی بر این سیستم عامل و باز هم همراه با نام گوگل.

در واقع این نوت بوک محصول مشترک گوگل و شرکتی به نام Inventec بوده و شایعاتی مبنی بر ارسال محموله ای شامل 60 تا 70 هزار عدد از این دستگاه به گوگل توسط Inventec مطرح می باشد. فروش این محصول تنها بصورت آن لاین و مستقیماً توسط گوگل خواهد بود.

متاسفانه اشاره ای به مشخصات فنی این محصول نشده است اما تنها نام گوگل همه علاقمندان را وسوسه خواهد نمود. نظر شما چیست؟ آیا Chrome OS نظیر اندروید موفق ظاهر خواهد شد؟ باید منتظر ماند و نتیجه را دید.

منبع

gsmarena blog

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. ممنون
    بالاخره گوگل به بازار لپتاپ هم وارد شد؛ ولی فکر نکنم خیلی سود کنه. چون سیستم عامل کروم شناخته شده نیست و مثل مرورگرش نیست که سریع رشد کنه!! در ضمن مگه میشه بدون ذکر مشخصات فنی یه دستگاه، اون رو به فروش رسوند؟؟؟ 😀

  2. تشکر بابت این مطلب .
    به نظر من همین که اسم گوگل روش هست ، خیلی ها رو ترغیب میکنه که این نوت بوک رو امتحان کنن . چون گوگل بیشتر محصولاتی که تا حالا تولید کرده ، بسیار موفق بودن . از جیمیل بگیرین تا مرورگر کروم و آندروید .
    در هر صورت این محصول گوگل هم ممکنه با خلاقیت هایی که گوگل داره ، بتونه مسیر موفقیت رو خیلی خوب طی کنه .
    البته در مورد سیستم عامل کروم هم باید بگم درسته که شناخته شده نیست ولی با وجود پشتیبان غول آسایی همچون گوگل میتونه خیلی خوب رشد کنه . من مقالاتی رو در مورد این سیستم عامل خوندم و خودم به شخصه ازش خوشم اومده و منتظرم تا ارائه بشه . البته چون محاسبات این سیستم عامل بیشتر ابری هستش و کاربر باید سرعت اینترنت بالایی داشته باشه ، داخل ایران به نظر نمیرسه خیلی موفق باشه ( تا زمانی که وضعیت اینترنت داخل کشور تغییر کنه ) ولی در کشورهای دیگه قضیه فرق میکنه .

    در هر صورت زمان مشخص میکنه که این محصول گوگل میتونه موفق بشه یا نه .

    1. درسته
      نمونش گوشی که وارد بازار کرد به نام google nexus one که همه ای htc ها رو گذاشت تو جیبش و بعد آن با اینکه htc گوشی جدید به نام hd2 با ویندوز فون وارد بازار کرد ولی نتونست جای نکسوس 1 گوگل رو بگیره
      یا گوگل کروم که من از نسخه 2 دارم استفاده می کنم و برای من سرعتش از فایرفاکس بهتره
      یا سیستم عامل آندورید برای موبایل که از ویندوز فون چندین ساله 100 برابر بهتر است و در حال حاظر با os اپل رقابت می کنه(سیمبیان که از رده خارجه)
      یا جیمیل که همه می دونند
      یا خود گوگل که بهترین جستجوگر جهان است

      ماشالله گوگل که هر چی میزنه بهترین در میشه
      لپتابش حتما لپ تابی میزنه که با sony و dell و hitachi رقابت کنه
      ولی حیف
      حیف که همین گوگل من دارم سنگش رو به سینه میزنم من ایرانی و 73 میلیون دیگر هم وطنم رو تحریم کرده
      همینی هم که سایتش واسه مون باز میشه خدارو شکر می کنیم
      دلیلش اینه یک ایرانی عضو یکی از مدیران گوگل است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *