سرگرمی روز جمعه : روبات های بخاری

  • 1389/8/14
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0

یک بار دیگر جمعه از راه رسیده و موقع معرفی یک Friday fun  دیگر! با نزدیک شدن به فصل سرما بی مناسبت نیست کمی هم در مورد بخار و روباتهایی که بی شباهت به ماشین بخار نیستند صحبت کرده و به معرفی بازی در این ارتباط بپردازید. در بازی این هفته شما به یک  روبات بخار که قهرمان بازی ماست کمک می کنید تا دوستان هم نوع خود را در جنگ با آدم بدها آزاد کرده و رهایی بخشد.

معرفی بازی Steam Droid

هدف  در بازی این است  که به یک  روبات بخار که قهرمان بازیست کمک کنید تا دوستان هم نوع خود را در جنگ با بدها که آنها را اسیر کرده و از روبات های بیگاری می کشند پیروز شده و اسیران روباتی را آزاد کنید. علاوه بر برده داران دیگر دشمنان هم در مسیر بازی وجود دارند که باید با آنها جنگیده و شکستشان دهید.

در ابتدا و پیش از آغاز بازی همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می کنید راهنمای بازی و کنترل ها به نمایش در می آید. گیم پلی این  بازی سریع و آسان است چرا که از چهار دکمه جهتی کیبرد ( یا همچنین دکمه های W, A, S,  و  D ) ،  حرکت ماوس ، و دکمه سمت چپ ماوس استفاده می کند.

در صفحه بعد این امکان را دارید که یک مرحله برای شروع انتخاب کنید (هر چه جلوتر بروید مراحل بیشتری در بازی باز می شوند) همچنین می توانید سطح دشواری بازی را انتخاب کنید. توصیه می شود برای دفعات اول Easy یا Medium را انتخاب و وقتی در بازی حرفه ای تر شدید برای هیجان بیشتر Hard را انتخاب کنید.

آخرین پرده نمایش قبل از شروع بازی بخش فروشگاه مایحتاج (Scrap Shop) می باشد. در بالای صفحه هدف ماموریت هر مرحله ذکر شده و همین امر  ایده خوبی به شما می دهد که با توجه به تکه آهن هایی که هر مرحله جمع می کنید برای  هر مورد ارتقاء روبات بخار خود چه قدر باید هزینه کنید.

همانطور که در اسکرین شات زیر می بینید، اینجا، نقطه شروع شما در بازی است. به دایره کوچک هدف جلوی روبات خود توجه کنید… از  حرکت ماوس خود برای هدف گیری و با فشردن دکمه سمت چپ ماوس برای آتش  استفاده کنید. می توانید در بالای پنجره بازی بر میزان سلامتی روبات خود و آمار  تکه های جمع اوری شده نظارت داشته باشید.

جلوتر که بروید به یکی از برده داران روباتی می رسید. معطلش نکن،  با هدف گیری و شلیک نابودش کن! هنگامی که شما موفق به  نابود کردن یکی از این روبات های دشمن می شوید باید به سرعت آهن ضایعات باقی مانده از آن را بگیرید (با کلیک رویش)، در غیر این صورت حذف شده و از بین می رود. این تکه ها در بالای صفحه بازی به آمار اضافه شده و موقع خرید ارتقا برای روبات شما خرج می شود.

وقتی در بازی جلوتر می روید و به روبات های هم شکل روبات خود که در قل و زنجیرند می رسید برای آزای آنها کافیست به حرکت ادامه دهید روبات شما از هر یک که عبور کند آن روبات اسیر آزاد می شود. به عبارت دیگر حلقه قفلی که بر پای اسرا بسته شده به طور خودکار سست شده و روبات آزاد می گردد. همچنین شما برای آزادی هر روبات  پانصد امتیاز  دریافت می کنید!

به نابودی دشمنان و آزاد کردن روبات بخارهای همکار  در مرحله ادامه دهید تا به تابلو اعلانی مانند تصویر زیر می رسید. هنگامی که به  این تابلو برسید به معنای پایان موفقیت آمیز مرحله و اتمام ماموریت است و با گذشتن از این تابلو مرحله تمام می شود.

هنگامی که  روبات بخار از تابلو راهنما گذر کرد صفحه با عنوان «مرحله با موفقیت تمام شد» و «عالی بود» نشان داده می شود و  آمار شما در بازی از نظر امتیازات جمع آوری شده و روبا تهای آزاد شده  در مرحله پاس شده و … به نمایش در می آید. با زدن Next  به مرحله بعدی خواهید رفت.

قبل از شروع مرحله بعدی این فرصت را دارید که اگر به اندازه مورد نیاز  ضایعات آهن جمع کرده باشید به ارتقاء  روبات خود از نظر پوشش بدنه، سلاح و و بپردازید. همچنین هدف ماموریت بعدی همراه با راهنمایی دوباره در بالای پنجره به نمایش در می آید.

بازی Steam Droid

منبع: HowtoGeek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *