به روز رساني عمده، ويژگيهاي جديد و ثبات ارتقا يافته براي “ديگسبي”

  • 1389/9/10
  • ITTeach
  • 0

ديگسبي (Digsby)، كلاينت محبوب جامع پيامرساني فوري، امروز به روز رساني شد و چندين ويژگي جديد كليدي به اين نرم افزار افزوده شده است.

ديگسبي اكنون افزون بر پروتكلهاي معمول پيامرساني فوري (IM) مانند MSN، Gtalk، AIM و … از بسياري از پلتفورمهاي شبكه هاي اجتماعي نيز پشتيباني مي كند. كاربران اينك قادرند از طريق پنلهاي اختصاصي وضعيت Twitter ، Facebook ، LinkedIn  و MySpace را زير نظر داشته باشند و از طريق بخش نوسازي شده Accounts در اولويتهاي Digsby به افزودن اكانت براي خود بپردازند.

سرويسهاي بيروني مانند Facebook و Gmail اكنون انسجام بيشتري با ديگسبي يافته اند، به اين معنا كه شما ديگر نيازي به افزودن جداگانه فيد اخبار Facebook و Facebook Chat نداريد، و چنين وضعيتي براي Gmail و Gtalk نيز صادق است.

تيم ديگسبي همچنين قابليت ايميل را افزوده است كه سبب مي شود چك كردن اكانتهاي POP3 و IMAP تنها با يك كليك امكانپذير شود.

به روزرساني هاي اين نرم افزار در آينده با استفاده از يك به روزرسان خودكار انجام خواهد شد كه آپديتها را به محض ورود شما به حسابتان (log in) دانلود نموده و پس از شروع به كار دوباره (restart) ديگسبي آنها را اجرا مي نمايد. اين تيم يك سيستم به روزرساني جديد كه بسيار مانند به روزرسان Google Chrom است را طراحي نموده تا “دانلود آپديتها هرگز برايتان دست و پاگير نباشد”.

همانطور كه از هر آپديت منظمي انتظار مي رود، رفع اشكالهاي فراواني نيز انجام مي شود و نويد يك كلاينت باثبات تر، با نشت اطلاعات و قطع ارتباط كمتر را با خود به همراه مي آورد.

ويژگيهاي ديگري نيز افزوده شده اند از جمله: دسته بندي شهودي تر ليست دوستان، يك ضد اسپم ICQ كه همه درخواستهاي دوستي كه داراي URL هستند و از متن راست نويس پشتيباني مي كنند (كه امكان تايپ شما به آن صورت را نيز در نظر گرفته اند) را مسدود مي سازد.

منبع:‌ makeuseof

ديگسبي راهكاري اختصاصي به منظور پيامنگاري فوري براي كاربران Windows،  Macو Linux فراهم كرده است. شما مي توانيد آخرين نسخه آن را از اينجا دانلود كنيد. نظراتتان درباره اين نرم افزار را با ما در ميان بگذاريد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *