سرگرمی روز جمعه : پرتاب بوقلمون!

  • 1389/10/3
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0


آخر هفته ای دیگر فرا رسیده، بنابراین چه دلیلی برای لذت نبردن و تفریح نکردن در این روز زیبا وجود دارد؟ این هفته ماموریت شما این است که به یک بوقلمون به بهترین نحو کمک کنید خود را از  قرار گرفتن به عنوان بخشی از غذای جشن «روز شکرگزاری» نجات دهد!

معرفی بازی Turkey Fling

همانطور که گفته شد، هدف بازی این است که به قهرمان قصه که یک بوقلمون پرکنده است کمک کنید با پرتاب، خود را از کباب شدن روی آتش و خورده شدن در روز جشن شکرگزاری نجات دهد.

انجام بازی بسیار ساده است. کافیست یک چپ کلیک کرده و بوقلمون مادرمرده را به سمتی بکشید، سپس با رها کردن کلید ماوس او را به هوا پرتاب می کنید و دوباره با استفاده از دکمه سمت چپ ماوس او را در حال پرواز نگه داشته و در ضمن در این میان از خوردن بلال  های ذرت برای پرواز بیشتر و امتیاز بیشتر غافل نشوید.

آماده!  شروع به کشیدن کن! پرتاب!

بوقلمون را در حال  پرواز نگه دارید! تا انجا که می توانید ذرت دریافت کنید چرا که ذخایر او با سرعت زیادی پایین می آید. شما همچنین می توانید طول مسیری را بوقلمون قهرمان ما پرواز می کند را در گوشه پایین سمت چپ مانیتور خود درست زیر نشانگر ذرت باقی مانده مشاهده کنید.

اگر در بازی خوب عمل کنید قطعا به جاهای جالبی خواهید رفت… درود  برفضای بیرون از جو! سعی کنید تا جایی که ممکن است او را در حال پرواز و دور شدن از انسان ها حفظ کنید… می دانید،اگر او سقوط کند بلافاصله تبدیل به بخشی از غذا شکرگزاری می شود!

در ادامه چند مثال از مواردی که اگر غفلت کنید و بوقلمون بیچاره سقوط کند و روی یک میز غذا هم فرود بیاید به عنوان سرنوشت برای او رقم خواهد خورد! اول از همه ، این سرنوشت بامزه اوست اگر روی میزی فرود بیاید که ظرفی پر از پوره سیب زمینی رویش گذاشته شده!

اگر جلوتر بروید شاید بوقلمون روی میزی بیافتد که اندک پرهای باقی مانده دم او توسط یک شمع روشن بسوزد و به این حال و روز درآید:

یا سقوط در ژله تمشک…

و برخورد “داغ” باشمعدان روشن! آه خدای من! بلاهای ممکن دیگری که ممکن است سر این بوقلمون بیچاره بیاید می تواند سقوط در  قابلمه سوپ داغ، در وسط ظرف کلوچه ها، و در ست روی یک چنگال (درد مضاعف!) باشد! اینها تنها چندتا از موارد بامزه و خنده دار برای بوقلمون قصه ماست. به هر حال از سرنوشت راه فراری نیست!

بازی Turkey Fling

منبع: Howtogeek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *