فروشگاه برنامه‌های کاربردی مک با بازی ندای وظیفه 4 با قیمت بیش از حد 50 دلاری

  • 1389/10/28
  • ITTeach
  • 1

برد فروشگاه برنامه های کاربردی مک با بازی ندای وظیفه 4 با قیمت بیش از حد 50 دلاری ، آیا این نشانه‌ای است از آنچه که در راه است؟

و بنابراین قیمت تعیین شده توسط شرکت اپل(Apple) که بازی و سرگرمی را گرانفروشی میکند آغاز میشود: ندای وظیفه 4: بازی مبارزه‌ای جدید، که ابتدا در سال 2008 ارائه شد، و درفروشگاه آمازون(Amazon) با قیمت 32 دلار در دسترس میباشد، در فروشگاه برنامه‌های کاربردی مک با قیمت 50 دلار به فروش میرسد.

ندای وظیفه 4 شاید اولین نمونه برنامه کاربردی مبارزه‌ای برای فروشگاه برنامه‌های کاربردی مک باشد، و تاثیر معروفیت عظیم این شرکت است که آن را بر آن میدارد تا بازی سازان و بزرگان بخش نرم‌افزار نظیر آدوب(Adobe) و شرکت مایکروسافت را جذب نماید. اما ممکن است ندای وظیفه 4 کمی قدیمی باشد، ولی با توجه به حضور کارت گرافیک های ویژه دوره قبل از جنگ سرد در اکثر فروشگاهای شرکت مک، این امرکه بازی های مبارزه‌ای مدرن شماره 2 اول ارائه نشد، شاید ایده خوبی باشد.

این مطلب باید ذکر شود که این اولین بار نیست که قیمت نسخه پخش شده در دنیای مجازی از نسخه  بسته بندی شده در فروشگاه آمازون بیشتر است. نرخ بازی بخار( Steam ( در دنیای مجازی بیشتر است تا در فروشگاه آمازون)اما نه تا به این حد)، و قیمت بازی دنیای مهارتهای جنگی(World of Warcraft) که مستقیما از فروشگاه مجازی بلیزارد (Blizzard) با دانلود خریداری شده است بیشتر است تا محصول بسته بندی شده خریداری شده از فروشگاه آمازون یا فروشگاه ویژه فروش بازیها در منطقه شما.

آنچه که برای دیدن باقی میماند این است که در فروشگاه برنامه‌های کاربردی مک به برنامه های کاربردی نظیر بازی بخار شدیدا کاهش قیمت تعلق میگیرد. نکته کلی درباره پخش در دنیای مجازی این است که  میتوان محصولی را حتی به صورت رایگان واگذار کرد ولی باز ازهمین طریق سود کسب کرد. بیاید امیدوار باشیم که فروشگاه برنامه های کاربردی مک مکان دیگری نشود تا شرکت اپل به کاربرانش گرانفروشی کند . دانلود در دنیای مجازی آسان است، اما واقعا خرید بصورت دانلود در دنیای مجازی باید کم‌هزینه‌تر از خرید از همتاهای موجود در دنیای واقعی باشد.

منبع: downloadsquad

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. خود شرکت اپل با اون عظمت خجالت نکشید کال اف دیوتی 4 ماله 3 سال بیش با این قیمت داره میفروشه مگه سره گردنه هست تو ایران بخای یک بزی پلی استیشن 3 ماله 3 سال پیشو بخری از این ارزونتر در میاد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *