پیش‌نمایش بازی میدان نبرد پلی4فری

  • 1389/11/25
  • ITTeach
  • 0

بازی میدان نبرد  2 در سال 2005 یک بازی شگفت‌انگیز بود . جنگهای 64 نفره عظیم در نقشه‌های گسترده همراه با هر نوع وسیله نقلیه‌ای .  به عبارت دیگر بازی قهرمانان میدان نبرد  سال 2009 ، یک تجربه جذاب بود .  این یک تیرانداز کارتونی در شخصیتی که شما ایجاد کردید بود ، نسبت به برداشتن یک رده و تیم هر بار که شما تولید شخصیت می‌کردید  . شما می‌توانید  تفنگ‌های جدید را با پول رایجی که می‌تواند  درون‌بازی به دست آید یا توسط پول واقعی  خریداری کنید .

الان کمپانی ای‌اِی (EA) در حال ادغام این دو در یک بازی چندنفره فری-تو-پلی  ، با پایه‌ای نزدیک به بازی میدان نبرد2  ولی با پیشرفت شخصیت و خرید آیتم بازی قهرمانان میدان نبرد می‌باشد . بازی میدان نبرد  پلی4فری در حال حاضر در بسته بتا می‌باشد ، مربوط به آغاز آن در اوایل این سال ، و ما مشغول بازی آن بوده‌ایم .


این یک ایده هیجان انگیز است . من بازی باتل‌فیلد 2 را دوست دارم ، بیشتر از هر بازی دیگری در این دسته ، ولی این بازی بیش از حد  ضمخت  است تا تفریح زیاد برای امروز داشته باشد . پایه بازیگر آن به شدیدترین خرابی کاهش یافته است  ، سرور جستجو‌گر تاابد غیرغابل اعتماد آن چیزی است که من هرگز نمی‌خواهم دوباره  با آن درگیر شوم . یک بازسازی رایگان ، همراه با یک نرم کننده اجرای بازی ، موتور سریعتر و هماهنگ‌کننده بازی  که واقعا کار ‌کند ، می‌تواند عالی باشد .

این حقیقت ، حرکت بوسیله بتا ، بیشتر از یک مصالحه از بهترین دو دنیا است . بازی‌ها به 32 بازیکن محدود شده‌اند و نسخه‌های کوچکتری از نقشه‌های بازی میدان نبرد2 ، وسیستم جوخه‌ای  که کارتیمی بازی میدان نبرد2 را مشهود می‌کرد دیگر وجود ندارد .

جریان مبارزه‌ وظیفه‌ای است و برای ما آشناست – تک تیر‌اندازها رو پشت‌بام‌ها مستقر هستند ، مهندسین تانک‌ها را منفجر ‌می‌کنند ، پزشکان بسته‌ها سلامت را می‌فرستند و نیروهای‌حمله مسابقه مرگ را بازی می‌کنند . ولی‌این بازی به مهلکی بازی باتل‌فیلد 2 نیست : شما هیچ‌وقت هراسان ، یا مضمحل ، یا درهم کوبیده ‌نمی‌شوید . مردم ضربات بیشتری می‌خورند تا بمیرند ، احتمالا یک اشاره سر برای دسترسی ، ولی بیشتر مرگ‌های شما هنوز ناگهانی هستند و از منبعی که دیده نمی‌شود .

با این حال  ، چه بهترکه  از مکان اول دارد وارد بازی می‌شود . مسلما ، در حال حاضر این یک بتای محدود است ، پس پایگاه بازی احتملا مدیریت آسانتری دارد .  ولی این اولین نسخه از هر بازی میدان نبردی است که هماهنگ‌کننده بازی خودکار شده آن به طور قابل اعتمادی است که مرا به کار انداخته است ، و در بازی مسئول کرده است – سریع ، و بدون هیچ اعتراضی . همچنین از بازی میدان نبرد 1942 اولین نسخه‌است که به خوبی بر روی کامپیوتر اجرا می‌شود که من آن زمان داشتم . چشم‌انداز آن برای نگاه کردن جالب نیست ، ولی اجرای نرم آن نتیجه مهمتری است .


پیشرفت شخصیت تقسیم شده بین گزینه‌های ویرایشی  شخصی‌سازی ، باز‌کردن سلاح‌های جدید ، و ارتقاء خودکار توانایی‌های شما .  وسایل ویرایش مضخرف هستند : این مقدار مسخره از پولی که به سختی به‌دست می‌آید برای خرید چیز بی‌معنی مانند لبه یک کلاه آفتابی هزینه بر می‌دارد و گزینه‌های قابل پرداخت ، از سیستم ناخوشایند اجاره بازی “قهرمانان باتل فیلد 2 ” استفاده می‌کند ، جایی که شما به طور مداوم پول از دست می‌دهد ولی فقط برای داشتن یک آیتم در یک روز . گذشته از اینکه ، شما به  یک  سربازآرام با لباسی به رنگ شن اقدام می‌کنبد ، پس عملا شما هر چیزی‌ را به شخصیت خود اضافه می‌کنید و در میدان نبرد آسانتر می‌توانید هدف‌گیری و شلیک کنید.

باز‌شدن سلاح‌ها تغییر می‌کند: برخی از آنها تمام انواع سلاح‌های جدید هستند مانند شات‌گان‌ها ، دیگران تنها افزایش غیر محسوس بر روی جعبه ‌ابزار پیش‌فرض دارند . احتمالا یک چیز خوب .  ابزارهای مطلوب در سیستم ارتقاء : این شامل یکسری مهارت‌های استاندارد مانند توانایی استفاده از نارنجک می‌باشد ، و همچنین برخی گونه‌های جالبتر .  یکی برای دارویی که زمانی که شما توسط یک تک‌تیرانداز مورد هدف قرار گرفته‌اید به شما هشداری قابل شنیدن می‌دهد. دیگران به شما اجازه‌میدهند از ارتفاع بیشتری بدون آسیب دیدگی بیفتید ، و نوع جالب آن سرعت بالا رفتن شما  از نردبان را افزایش می‌دهد .

ولی سیستم شخصیتی که تمامی اینها در آن وجود دارد ضمخت است . شما مجبورید زمانی که شخصیت خود را به وجود می‌آورید یک رده را انتخاب کنید ، و این به این معنی است که هیچ راهی برای تغییر آن در بازی وجود ندارد ، اگر تیم شما به این دلیل که دشمن خودروهای زیادی در میدان نبرد ندارد به مهندسی دیگری نیاز ندارد ، با این وجود . تنها راه برای تغییر رده اینست که شما بازی را ترک کنید ، جستجو گر خود را باز کنید به سایت بازی میدان نبرد پلی4فری بروید ، یک شخصیت جدید با رده متفاوت ایجاد کنید ، به اسم جدید آن فکر کنید ، سپس بازی را شروع مجدد کنید و امیدوار باشید که هماهنگ کننده بازی شما را به همان قسمت بازی برگرداند ( معمولا هیچ جستجوگر سروری وجود ندارد ) .

بازی قهرمانان میدان نبرد جاذبه خود را زمانی که سلاح‌های موثرتر و مزایا  به سختی بدون هزینه پول واقعی بدست می‌آمدند از دست داد . نسخه پلی‌4 فری همان سیستم پول رایج را دارد – یک نوع شما می‌توانید به دست آورید ، دیگر شما باید خریداری کنید . بنابراین آنها چهارچوبی برای ایجاد آیتم‌های که شما ‌نمی‌توانید بدون پول واقعی خریداری کنید دارند ، ولی تا کنون آنرا اجرا نکرده‌اند ، بنابراین ما نمی‌توانیم بگوییم که این یک مشکل خواهد شد .

برای دیدن جالب خواهد بود اگر با احساسی شبیه به نقشه ‌های سابق میدان نبرد با هلیکوپترها و جت‌هایی که اضافه شده‌اند شروع شود – الان این تنها بازی استریک ات کرکند (Strike at Karkand) می‌باشد . ولی فقدان سیستم جوخه‌ای بیشتر از چیزی که کمپانی ای‌اِی فهمیده باشد به آن آسیب می‌زند – این سیستم بازیکنان را با هم در گروه‌های به هم بافته شده جمع می‌کرد ، یک همکاری نزدیک با انگیزه هوشمندانه ، و به آنها اهداف واضحی می‌داد که می‌توانستند با هم به دست بیاورند . تا کنون ، نسخه پلی‌4فری بیشتراحساسی شبیه به بازی تیمی مسابقه مرگ دارد با چند پرچم داخل آن .

برگرفته از pcgamer

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *