سرگرمی آخر هفته : از صدای چلوب چلوب لذت ببرید !

  • 1390/1/19
  • مهرداد ارجمندی
  • 1

بهترین و جذاب ترین بخش هفته یعنی تعطیلات آخر هفته بالاخره رسیده ، پس حالا که وقت داریم چرا کمی خودمان را با یک سرگرمی خوب مشغول نکنیم ؟ در بازی این هفته شما باید با ماده ی لزج و چسبناک خارجی کار کنید تا صفحه ی بازی را پاک کنید و تا جایی که می توانید در بازی پیشروی کنید و به سطح بالایی برسید .

چلوب چلوب کردن یک بار دیگر برگشته !

ساختارهای کلی برای بازی ساده است . با استفاده از موس ( کلیک چپ)  به حباب ها قطره اضافه کنید تا آنها را بزرگ تر کنید و باعث انفجار آنها شوید و بدین ترتیب باعث تمیز کردن صفحه بازی می شوید . به نظر خودتان تا کجا می توانید پیش بروید و چقدر می توانید صفحه را قبل از اینکه قطره هایتان تمام شود تمیز کنید ؟

هر مرحله با یک دست پر از حبابهای آماده ی انفجار شروع می شود ولی بیشتر آنها را باید برای انفجار ابتدا بزرگ تر کنید . از این نقطه به بعد کاملا بسته به نظر شماست که تعیین کنید که حباب را منفجر کنید یا اجازه بدهید که اول خوب بزرگ شود بعد منفجر شود. دقت کنید که انتخابتان باید کاملا هوشیارانه باشد چرا که در غیر این صورت اگر هوشیار نباشید به سرعت ذخیره ی قطره  هایتان تمام می شود . برای اضافه کردن قطره فقط کافی است بر روی حباب مورد نظر کلیک چپ کنید .

هنگامی که حباب ها ترکیدند در هر چهار جهت کمانه می کنند و اینها می توانند باعث بزرگتر شدن جزیی حباب ها و انفجار حبابهایی که به اندازه کافی بزرگ شده اند بر روی دیگر نقاط صفحه شوند .

اگر ترکش های حباب  در جهت درستی حرکت کنند می توانند یک چرخه و زنجیره ی خوبی را درست کنند که به کمک آن سطح وسیعی از صفحه تمیز می شود . زنجیره ی واکنش ها چیز بسیار خوبی است  چرا که به شما کمک می کند  مخزن نگه داری حباب هایتان را پر کنید !

 

 

فکر کنم تقریبا روال  بازی را فهمیده باشید …!

 

 

 

فقط یکی دیگر باقی می ماند

 

به محض اینکه صفحه تمیز شد به صفحه ی مرحله ی بعد وارد می شوید .با پیش روی در مرحله ها به وضوح متوجه خواهید شد که حباب های شما شروع به کوچک و کوچکتر شدن می کند ، پس باید هرچه پیش می روید در انتخاب هایتان دقت بیشتری کنید و بازده آنها را بالا ببرید .

هنگامی که مخزن نگه داری حباب های شما به سطح بحرانی رسید یک شمارنده ی عددی قرمز به صورت هشدار برای شما روشن می شود که به شما هشدار می دهد که وضعیت بحرانی است .

 

و هنگامی که قطره هایتان تمام شد بازی شما هم تمام می شود و به اصطلاح گیم اور می شوید . با کلیک  روی Play Again شما به اولین مرحله که بازی را شروع کرده اید باز می گردید تا یک بار دیگر شانس خود را این بار با دقت بیشتر امتحان کنید .

 

 

 

 

از اینجا می توانید این بازی را بر روی سیستم خود بازی کنید

 

منبع :How-To GeeK

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *