سرگرمی آخر هفته : کوسه ی سیدنی

  • 1390/2/30
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

بالاخره یک هفته ی طولانی دیگر هم به پابان رسید و حالا می توانید  در تعطیلی آخر هفته خود حسابی لذت ببرید .قبلا که  مدرسه می رفتم جمعه ها واسم لذت بخش بود چون تمام هفته مدرسه بودم  ، دانشگاه اینطوری نبود بعضی روزها کلاس بود بعضی روزها نه ! ولی حالا که دارم سر کار می رم باز هم مثل دوران مدرسه تعطیلی آخر هفته دلچسب شده حتما شما هم تعطیلی آخر هفته خودتان را خیلی دوست دارید خوب پس چرا معطلید ؟ اگر وقتی این مقاله را می خوانید هنوز سر کار هستید بهتر است قبل از اینکه به خانه یروید کمی تفریح کنید . در بازی امروز شما در نقش یک کوسه ی قدرتمند هستید که خط ساحلی سیدنی را در دست دارید و می توانید آن را به راحتی کنترل کنید و البته باید آن را تا می توانید به هم بریزید !

 

توجه کنید که درابتدای این بازی و همچنین در هنگامی که نتایج نهایی بازی برای شما  نمایان می شود شما با یک فیلم تبلیغاتی مواجه می شوید که می توانید در هر دو حالت با کلیک بر روی دکمه ی پرش ،از آن قسمت رد شوید .

 

کوسه ی سیدنی

هدف اصلی بازی این است که شما در نقش یک کوسه بیشترین آسیب و صدمه را در حین عبور از خط ساحلی وارد سازید .

یک آموزش کوچک و زیبا وجود دارد که شما در صورت تمایل می توانید آن را تماشا کنید و چیزهایی یاد بگیرید . بهتر است چشمان خود را خوب باز کنید تا چیزهای زیادی یاد بگیرید !

 

کنترل کردن بازی ساده است … فقط کافی است برای حرکت کردن از کلید های جهتی و برای ضربه و دندان گرفتن از کلید A یا کنترل استفاده کنید

خوب حالا وقت آن رسیده که بازی را شروع کنیم. می توانید در قسمت بالا سمت چپ امتیازهای خود را مشاهده کنید و همچنین فاصله ای که برای طی کردن در خط ساحلی باقی مانده را در بالا سمت راست مشاهده کنید و یک خلاصه از نتایج و دستاوردهایی که لحظه به لحظه در طول بازی  تغییر می کند  را در پایین سمت چپ مشاهده کنید .

 

همان طور که در تصویر زیر هم نشان داده شده است شما می توانید به اهداف روی آب حمله کنید و یا آنها را گاز بگیرید. نکته جالب بازی که شاید خیلی ها از آن لذت ببرند معرکه بودن شخصیت ظاهری خود کوسه است : یک عینک آفتابی و یک کلاه معرکه !

 

در اینجا کوسه ما به شدت فعال است …. صدمه به شدت زیادی قرار است با انفجار قایق ایجاد شود ، یک شنارگر به بیرون پرتاب شده و قسمتهای قایق طوری متلاشی شده که شناگر تقریبا دیگر معلوم نیست .

به نشانه زرد رنگی که در نزدیکی بالای صفحه نمایش است دقت کنید . اگر اهدافی مثل هلیکوپتر و یا هواپیما و یا آدمهایی در قایق در محدوده ی شما وارد شوند این نشانه ظاهر می شود و این بدین معنی است که اگر کوسه به بیرون بپرد می تواند آنها را بگیرد.

پرواز!

هنگامی که کوسه ی شما در حالت حمله قرار دارد و از آب بیرون می پرد یک علامت گرافیکی در گوشه ی پایین صفحه نمایان می شود !

 

 

وقت حمله است بچه ها !

در این بازی فقط یک سطح و مرحله وجود دارد پس هنگامی که به پایان خط ساحلی رسیدید شما با امتیازهای خود مواجه می شوید . از اینجا دوباره می توانید بازی را دوباره شروع کنید .

امیدوارم شکار خوبی در طی این بازی داشته باشید و از آن حسابی لذت ببرید .

از اینجا می توانید  کوسه ی سیدنی را بازی کنید

 

 

منبع :  How-To Geek

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *