پرتابل ترین فلش دیسک جهان

پرتابل ترین فلش دیسک جهان
  • 1393/11/11
  • مرتضی بیاتی
  • 0

حتما شما هم بر این باورید که فلش دیسک ها زندگی ما را آسانتر کرده اند و بسیار کارا می باشند, البته نه هنگامی که آنها را در خانه جا می گذاریم. اگر شما هم مانند بنده آدم فراموشکاری هستید و همیشه در هنگام نیاز به فلش درایو خود متوجه می شوید آن را همراه ندارید, راه حل شما Gigs 2 Go می باشد.

Gigs 2 Go یک پکیج از قبل آماده شده شامل 4 فلش دیسک در اندازه کارتهای بانکی است که براحتی در کیف جیبی شما جای می گیرد. اندازه کوچک این بسته باعث شده است که جابه جایی آن بسیار ساده باشد. هر کارت Gigs 2 Go شامل 4 فلش دیسک قابل حمل USB 2.0 است که در حجم های 8,1 و 16 گیگابایت موجود می باشد. براحتی می توانید در هنگام نیاز یکی از فلش ها را از کارت جدا, داخل پوت USB کرده و فایل های خود را به آن انتقال دهید. حتی اگر شما فلش اصلی خود را همراه داشته باشید خیلی مواقع اتفاق می افتد که قبل از استفاده از آن بخواهید محتوای فلش خود را بررسی کنید, مخصوصا زمانی که قصد دادن آن به کسی را داشته باشید ولی با استفاده از این بسته شما مطمئن هستید که فلشی که از کارت جدا شده است کاملا خالی و آماده استفاده می باشد.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

همچنین در هنگام استفاده از این فلش ها, نه شما و نه شخصی که شما فلش را به او می دهید دیگر نیاز نیست که نگران وجود ویروس های مخفی در آن باشید, مخصوصا این روز ها که یکی از راه های اصلی انتقال ویروس ها بعد از اینترنت, فلش دیسک ها هستند.

البته برخی از اشکالات هم متوجه این بسته است: هنگامی یکی از آنها را از کارت جدا کرده و استفاده می کنید, درپوشی برای محافظت از آن وجود ندارد. فلش دیسک ها معمولا خراب یا شکسته نمی شوند, ولی بدلیل اندازه کوچک این فلش احتمال گمشدن آن زیاد است. البته معمولا از این نوع فلش ها برای طولانی مدت استفاده نمی شود؛ معمولا بعد از استفاده داخل کیف یا جیب خود می گذارید و زمانی که به خانه رسیدید آنرا درون ظرف وسایل و یا کشو خود رها می کنید.

به هر حال این پکیج باعث برطرف شدن 3 نگرانی بزرگ ما در رابطه با فلش دیسک ها می شود یعنی فراموش کردن و جا گذاشتن آنها, نگرانی در رابطه با اطلاعات شخصی یا مهم باقی مانده از قبل و در آخر بدافزار های موجود در فلش دیسک ها. در سایت اصلی این محصول قیمت آن 25$ می باشد که امیدوارم به زودی شاهد فروش آنها در ایران باشیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *