آشنایی با هتل‌های زیردریایی جهان

آشنایی با هتل‌های زیردریایی جهان
  • 1402/10/24
  • گویا آی تی
  • 0

رزرو هتل جذاب است و در ادامه شروع پروسه رزرو تور و تهیه بلیط هواپیما، نوید یک سفر جذاب و بی‌دغدغه را می‌دهد. شاید شما هم تابه‌حال نام هتل‌های زیر آب را شنیده باشید. واقعیت آن است که در تمام جهان برای جذب گردشگر و جلب توجه مسافران فعالیت‌های جذاب و خاصی صورت گرفته که یکی از آن‌ها ساخت و تجهیز هتل‌های زیر آب یا هتل‌های زیردریایی است. تصور اینکه اوقات خود را در زیر آب بگذرانید، بخوابید، استراحت کنید، مطالعه کنید و غیره می‌تواند هیجان‌انگیز و جذاب باشد. این مطلب در همین راستا شما را به سفری پرخاطره در محل زندگی نمو خواهد برد.

رزرو هتل و جادوی زیر آب

شاید باور رزرو هتل در زیر آب برای شما ممکن نباشد. واقعیت این است که پیشرفت علم و تکنولوژی به مرحله‌ای رسیده که انسان توانسته زیر دریا هم هتل بسازد و اوقات خوب و خوشی را در زیر آب سپری کند. ما در ادامه این مطلب قصد داریم تا معروف‌ترین هتل‌های زیردریایی جهان را به شما معرفی کنیم. هتل‌هایی که شاید فقط در تمام عمرتان یک‌بار در آن‌ها اقامت کنید. اما خاطره آن همیشه در ذهن شما باقی خواهد ماند. این شما و این هتل‌های زیر آب معروف در تمام جهان!

هتل زیردریایی شیما واندرلند چین

در لیست اعجاب‌انگیزترین هتل‌های زیردریایی نام هتل زیردریایی شیما واندرلند چین هم دیده می‌شود. به این هتل سرزمین عجایب شیما گفته می‌شود و یکی از زیباترین و بهترین هتل‌های زیردریایی در تمام جهان است. شاید بد نباشد که بدانید این هتل نه در یک مکان گرمسیری که دقیقاً در یک معدن قرار گرفته است. تحقیقات مختلف انجام شده این‌گونه نشان می‌دهد که این هتل با نما و فرم بی‌نظیر و خاصی که دارد دو طبقه هم در زیر آب طراحی شده که مهمانان به‌راحتی می‌توانند در این دو طبقه زیر دریا از اسپا، شنا، امکانات ورزشی و همین‌طور رستوران‌های مختلف استفاده کنند.

هتل زیر آب پوزیدون در منطقه فیجی

دومین هتل زیردریایی معروفی که به شما معرفی می‌کنیم هتل پوزیدون در منطقه فیجی است. این هتل که در جزیره فیجی قرار گرفته در میان هتل‌های زیردریایی جهان یکی از خوشنام‌ترین و زیباترین هتل‌ها به‌حساب می‌آید که به آن لقب پادشاه هتل‌های زیردریایی را داده‌اند. هتلی ۵ ستاره در یک جزیره دور افتاده با نام فیجی که در یک تالاب ۵۰۰۰ هکتاری قرار گرفته و ۲۵ سوئیت، یک کلیسای عروسی و ۱ رستوران دارد.

هتل هوافن فوشی مالدیو

این هتل هم از دیگر هتل‌های معروف زیردریایی در تمام دنیا به‌حساب می‌آید. بررسی‌ها نشان داده است که در این هتل اولین سالن زیردریایی اسپا تاسیس شده است. در این سالن امکاناتی مانند ریلکسیشن لحاظ شده است که کمک می‌کند لحظاتی آرام و مملو از سکوت و شادی را در این اسپای زیردریایی سپری کنید. تصور استراحت کردن و انجام پروسه ریلکسیشن در زیر آب در کنار صدای آرام گذر آبزیان از کنار پنجره شما می‌تواند بیش از اندازه رویایی و آرامش‌بخش باشد.

هتل کنراد هیلتون مالدیو

از دیگر هتل‌های زیردریایی در شهر مالدیو هتل کنراد هیلتون است که فوق‌العاده خاص و زیبا بوده و با بهترین اسپاها و رستوران‌ها از گردشگران و مهمانان خود پذیرایی می‌کند. به‌علاوه شما در زمان غذا خوردن می‌توانید شاهد حضور آبزیان مختلف در کنار خود باشید و با صحنه‌هایی از حضور این موجودات، غذای خود را نوش جان کنید. به عبارتی یک چشم‌انداز وسیع دور تا دور شما قرار گرفته که اجازه نمی‌دهد هیچ نقطه‌ای از دل دریا از دید شما پنهان بماند. همچنین گاهی اوقات دیده شده که یک ماهی بسیار بزرگ با حرکت و سرعت سریع و تند به سمت افراد شنا کرده که در این لحظات توصیه می‌کنیم که از عکس‌العمل افراد و همین‌طور ماهی، فیلم و عکس بگیرید.

هتل زیردریایی واتر دیسکوز دبی

همان‌طور که متوجه شده‌اید این هتل زیردریایی در دبی قرار گرفته است. یک هتل زیردریایی که ساختار بسیار جذاب و منحصربه‌فردی دارد و با بهترین امکانات تجهیز شده است. نیمی از این هتل در بالای سطح دریا و نیم دیگر آن زیر دریا واقع شده است. قسمتی که در زیر دریا قرار دارد شامل یک لابی فوق لوکس، ۲۱ اتاق و همین‌طور یک استخر آموزشی برای غواصی است.

هتل زیردریایی آتر این

بد نیست بدانید که در کشور سوییس هم هتل زیردریایی آتر این قرار گرفته که طراح آن مایکل ژنبرگ، هدف از طراحی و ساخت این هتل را ماهیگیری طولانی در نظر گرفته است. به عبارتی وقتی افراد می‌خواهند که در طولانی مدت ماهیگیری کنند در این هتل که وسط دریا قرار دارد، اقامت خواهند داشت. به همین دلیل به‌راحتی می‌توانید در مدت زمان طولانی وسط دریا مانده و در این هتل اقامت کنید. ضمن اینکه اگر دوست داشتید زندگی خود را از یکنواختی خارج کرده و از روتین معمولی زندگی خود پیروی نکنید به شما توصیه می‌کنیم که حتماً چند روزی را در این هتل بمانید. برای رفتن به این هتل باید اول سوار قایق شده و سپس خود را به هتلی کوچک و زیبا و قرمز رنگ در وسط دریا برسانید.

هتل زیردریایی معروف جولز آندرسی در لارجو

به طور حتم نمی‌دانید که در ابتدا قرار بوده بنای هتل یک مرکز تحقیقاتی باشد و ساختمان آن را برای اهداف علمی در زیر دریا بنا کرده بودند. اما بعد از گذشت زمانی تغییر کاربری داد و به هتل تبدیل شد. در حال حاضر این ساختمان یکی از زیباترین و عجیب‌ترین هتل‌های زیردریایی برای اقامت مسافران به‌حساب می‌آید. بنایی بسیار زیبا و خاص که نام آن جولز آندرسی بوده و در لارجو قرار گرفته است. بد نیست بدانید که این هتل تقریبا ۷ متر از سطح دریا فاصله داشته و شما برای رسیدن به آن باید غواصی کنید.

هتل‌های زیردریا برای عاشقان زندگی زیر آب

این مطلب را به معرفی هتل‌های زیردریایی اختصاص دادیم. البته این هتل‌ها که ما برای شما معرفی کردیم تمام هتل‌های زیردریایی جهان نیستند و بدون شک لیستی بلند بالاتر از این هتل‌های زیردریایی وجود دارد. اما هتل‌های معرفی شده در این مطلب جزء زیباترین و منحصربه‌فردترین هتل‌های زیردریایی در تمام جهان هستند. در هر حال اگر تصمیم گرفته‌اید که سفری به مناطق گرمسیری در دل دریا و اقیانوس داشته باشید برای رزرو هتل و یک تجربه اقامتی منحصر به فرد، فلای تودی در کنار شماست.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *