موس و صفحه کلید X Mark I از کمپانی Canon

  • 1390/5/22
  • melody66
  • 0
Canon X Mark I Mouse Slim

کمپانی Canon دو سری از لوازم رومیزی X Mark I را برای متخصصین کسب و کار به نام های موس I  X Mark و صفحه کلید I X Mark معرفی کرد که با همکاری تیم طراح دوربین های Canon طراحی شده اند. این دو محصول زیبا و شیک به عنوان یک کیبرد استاندارد ایده آل برای لپ تاپ نیز بکار میروند و به افزایش بازده ی کلی کار کمک میکنند.

Canon X Mark I Keypad

موس X Mark I  ترکیبی از یک موس لیزری به همراه یک صفحه کلید و ماشین حساب دیجیتالی ده رقمی است که آن را برای متخصصین کسب و کارحتی در هنگام سفر ایده آل کرده است. این موس از امکانات بلوتوث 2.0 و 3 دکمه برخوردار است.این وسیله هم در کامپیوتر و هم در نوت بوک های Mac کارایی دارد.

صفحه کلید X Mark I درواقع یک وسیله ی دوکاره است؛ یک ماشین حساب رومیزی ده رقمی که میتواند به عنوان صفحه ی اعداد ویندوز کامپیوتر یا کامپیوترهای Mac هم استفاده شود. دارای بلوتوث 2.0 است و از نور و باتری های AAA انرژی میگیرد.

این وسایل هردو در رنگ های مشکی و سفید عرضه و 99/59 دلار قیمت گذاری شده اند.

منبع: Canon

Canon X Mark I Mouse Slim

 

Canon X Mark I Keypad

برچسب ها:

Bluetooth mouse،  calculator mouse ،  Canon، موس بلوتوث دار  Canon Calculator mouse،  Canonصفحه کلید  ،  canon،صفحه کلید ماشین حساب  canon،موس لیزری  Canon mouse،  canon numberpad،  canon،موس بی سیم   canon wireless numberpad،  Canon X Mark،  Canon X Mark I،  Canon X Mark I Keypad،  Canon X MARK I MOUSE،  Canon X Mark I Mouse Slim،  keypad calculator،  laser-mouse،  Wireless-Mouse،  X Mark I Mouse Slim،  X-Mark

 

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *