نوکیا و مایکروسافت جدیدترین قابلیت‌های موبایلی تجاری را به خانواده گوشی‌های هوشمند سیمبین Belle افزودند

نوکیا و مایکروسافت جدیدترین قابلیت‌های موبایلی تجاری را به خانواده گوشی‌های هوشمند سیمبین Belle افزودند
  • 1390/6/20
  • ITTeach
  • 0

به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری، برنامه‌های تولیدی مایکروسافت را برای همه گوشی‌های هوشمند سیمبین Belle نوکیا به ارمغان می‌آورد

نوکیا امروز از به‌روزرسانی‌هایی در آینده نزدیک برای سیستم‌عامل سیمبین Belle خبر داد که جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند را تبدیل به یک دفتر کار همراه برای هر کسب و کاری می‌کند. این به‌روزرسانی‌های رایگان Microsoft Apps (نرم‌افزارهای مایکروسافت) نام دارد که یک سری از نرم‌افزارهای تولیدی مایکروسافت را به گوشی‌های هوشمند سازگار نوکیا ارائه می‌دهد و آنها را به امکانات مدیریتی و امنیتی جامع که هم اکنون در گوشی‌های سیمبین Belle وجود دارد می‌افزاید. این نرم‌افزارها که نیاز به هیچ‌گونه زیرسازی یا مجوز کاربری اضافی ندارند، مزیت تجاری فوق را بی‌درنگ به اولین گوشی‌های سیمبین Belle و نیز ارزش افزوده قابل توجهی در اختیار مشتریان کنونی گوشی‌های تجاری نوکیا که قابل ارتقا به سیمبین Belle هستند قرار می‌دهد.

پورنیما کوچیکار، نایب رئیس بخش Business Mobility نوکیا گفت: «کار، بخش مهمی از سبک زندگی شخصی، تمایلات و دستاوردها برای بسیاری از مردم دنیا به شمار می‌رود. درست همان طور که سیمبین Belle امکانات روزانه برای تبادلات اجتماعی را گسترش می‌دهد، ما نیز می‌خواستیم امکاناتی برای مدیریت زندگی کاری خصوصی برای اشخاص و کارمندان توسعه دهیم. Microsoft App نمونه دیگری از تعهد مداوم نوکیا برای ادامه ارائه ارزش و نوآوری به کاربران سیمبین است.»

پَت فاکس، مدیر ارشد بازاریابی و برنامه‌ریزی دفتر مایکروسافت در این باره می‌گوید:« نرم‌افزارهای تولیدی مایکروسافت برای گوشی‌های سیمبین به مشتریان کمک می‌کند تا با اسناد و خدمات مایکروسافت آفیس هنگامی که در راه هستند نیز در ارتباط بمانند.»

عرضه Microsoft Apps از سه ماه چهارم 2011 آغاز می‌شود و ابزارهای تولیدی و مشارکتی نظیر Microsoft Lync™ 2010 Mobile، Microsoft OneNote™، Microsoft PowerPoint Broadcast و Microsoft Document Connection (دسترسی به Microsoft SharePoint را فراهم می‌کند) را برای گوشی‌های سیمبین Belle به ارمغان می‌آورد. به‌روزرسانی بعدی در اوایل سال 2012 امکانات نرم‌افزاری را توسعه می‌دهد، در حالی که به‌روزرسانی نهایی در نیمه اول 2012، نرم‌افزارهای Microsoft Word، Excel و PowerPoint را به عنوان نرم‌افزارهای بومی مایکروسافت برای اولین بار در محیطی خارج از پلت‌فرم ویندوز معرفی می‌کند.

Microsoft Apps با به‌روزرسانی نرم‌افزاری از طریق اینترنت گوشی یا دانلود کامپیوتری ارائه می‌شود و در گوشی‌های نوکیا N8، نوکیا C7، نوکیا C6-01، نوکیا E7، نوکیا E6، نوکیا X7، نوکیا 700، نوکیا 701، نوکیا 700، نوکیا 600 و نوکیا Oro اجرا می‌شود.

 

امکانات کلی:

اولین به‌روزرسانی در سه ماهه چهارم 2011، یک سری نرم‌افزارهای تولیدی مایکروسافت به گوشی‌های سیمبین Belle معرفی می‌کند که عبارتند از:

  • Microsoft OneNote – نرم‌افزار یادداشت‌برداری با امکان افزودن تصویر و سینک شدن با Microsoft SkyDrive
  • Microsoft Lyn 2010 Mobile – یک نرم‌افزار پیام‌رسانی فوری، اعلام حضور، جلسات اینترنت و صوتی مقرون به‌‎صرفه
  • Microsoft Document Connection – نمایش ساده اسناد ذخیره شده در موبایل مثل ضمیمه‌های ایمیل و اسناد سایت‌های SharePoint 2010
  • Microsoft PowerPoint Broadcast – مشاهده پخش اجراها مستقیما از طریق کامپیوتر به موبایل. به‌روزرسانی دوم در اوایل 2012 امکانات جدید در نرم‌افزارهای مایکروسافت را ارائه می‌دهد؛ شامل»
  • سینک شدن Microsoft OneNote  با SharePoint (علاوه بر SkyDrive)

به‌روزرسانی بعدی Microsoft Word، Excel و PowerPoint را به عنوان نرم‌افزارهای بومی برای اولین بار خارج از پلت‌فرم ویندوز معرفی می‌کند.

منبع: mynewsdesk

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *