Plus.ly: آدرس‌های اینترنتی پروفایل گوگل پلاس شما را کوتاه می‌کند

Plus.ly: آدرس‌های اینترنتی پروفایل گوگل پلاس شما را کوتاه می‌کند
  • 1390/7/19
  • ITTeach
  • 2

آیا جدیدا شروع به استفاده از گوگل پلاس کرده اید؟ پس باید بدانید که آدرس های پروفایل بسیار بدترکیب به نظر   می رسند و خیلی سخت می شود آنها را بخاطر سپرد. اگرچه همیشه می توانید از کوتاه کننده  هایی همچون Bit.ly برای ایجاد آدرس های کوتاه استفاده کنید اما دریافت یک آدرس از سرویسی ویژه خیلی بهتر است. Plus.ly یکی از این سرویس هاست.

نام کاربری مورد نظر و سپس آی دی پروفایل گوگل پلاس خود را وارد کرده تا آدرس کوتاهی دریافت کنید. آی دی شما گروهی از اعداد تصادفی است که در پروفایل آدرس می بینید. آدرس کوتاه شده دریافتی بصورت                 ((نام کاربری/plus.ly)) می باشد که در نوع خود واقعا عالی است.

این سرویس کاملا ساده بوده و استفاده از آن راحت است و هیچ نیازی به ثبت نام ندارد. همچنین کلمه ((plus)) در نام آن یعنی اینکه حتی اگر آن را با فردی که آفلاین است به اشتراک بگذارید می توانید به آسانی آن را بخاطر بسپارید.

ویژگی ها

– کوتاه کننده آدرس های اینترنتی پروفایل گوگل پلاس

– نیازی به ثبت نام ندارد.

– آدرس ها با Plus.ly آغاز می شوند.

– براحتی آن را بخاطر خواهید سپرد.

براي استفاده از سرويس كوتاه كننده گوگل پلاس از اين آدرس استفاده كنيد

plus.ly/username

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام.
    مطلب جالبی بود البته سایت های دیگری هم هستند که این کار رو انجام میدهند مثلا یادمه همون وایل که پلاس اومد سایت زیر هم این کار رو میکرد.

    یه سوال…چند وقته پلاس من خیلی خیلی کند شده و نمیتونم پست بزارم شما میدونید علت چیست؟

  2. سلام دوست عزیز ممنون از مطلب خوبتون وقتی که آدرس رو کوتاه میکنه یک لینک میده که HTTP شروع میشه اگه همون لینک رو بزنیم مستقیم با صفحه پیوندها مواجه میشیم حتما باید اول آدرس HTTPS قرار بدیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *