سرگرمی روز جمعه : بهمن گیر !

سرگرمی روز جمعه : بهمن گیر !
  • 1390/7/29
  • مهرداد ارجمندی
  • 1

بعد از یک هفته طولانی و خسته کننده دیگر ، در سر کار نیاز به چیزی دارید تا ذهن شما را از چیزهای مختلف خالی کند و به شما کمک کند تا کمی آزاد و رها شوید . در بازی این هفته  هدف شما این است خانه هایی برای اسکیموهای خود درست کنید تا در برابر شرایط مختلف مقاومت کند و کم کم با ساختن این خانه های مقاوم به پادشاه اسکیموها تبدیل شوید . پس اگر آماده هستید تیکه های یخ را بردارید و آماده ساختن خانه شوید .

بهمن گیر

هدف بازی این است که موفق به ساختن خانه هایی برای اسکیموهای خود شوید تا در برابر بهمن مقاومت کند و این کار را باید در هر دوازنه قله در بازی انجام دهید تا به این ترتیب اسکیموی شما تبدیل به قهرمان اسکیمو ها می شود . هنگامی که بازی شد شما تنها می توانید به شیب بانی که در واقع به معنای مرحله آموزشی است ،دسترسی داشته باشید این مرحله به شما کمک می کند تا بازی را بهتر درک کنید .

مرحله شیب بانی تنها مرحله ای است که به شما کمک و اشاره ای نشان می دهد

توجه داشته باشید که ناحیه هایی وجود دارد که شما نمی توانید اسکیموی خود را آنجا قرار دهید …

هنگامی که ناحیه ای را انتخاب کردید آنجا را کلیک کنید تا اسکیموی شما در آنجا حاضر شود .سپس در اطراف اسکیموی خود یک سری مکعب های خالی را می بینید که با کلیک کردن درون آنها ، آنها را پر می کنید و تایید می کنید که ساختار مورد نظر شما چگونه است . در مرحله اول به شما نهایتا ده بلوک یخی داده می شود تا با آنها خانه برفی خود را بسازید . ( که در قسمت بالا گوشه دایره به رنگ قرمز است )

بر روی هر مکعب کلیک کنید و این یعنی اینکه شما می خواهید از آنها برای خانه خود استفاده کنید .اگر تصمیمتان در مورد بلوک خاصی عوض شد ، می توانید با کلیک کردن بر روی آن ، آن را حذف کنید .

توجه داشته باشید که شما تنها  می توانید از ساختار سقفهایی که طراحی شده اند استفاده کنید .

خب ! آیا آماده هستید تا خانه برفی خود را تست کنید ؟ هنگامی که آماده بودید کلید اسپیس را بزنید تا بهمن فرو بریزد .

همه چیز به روشنی دچار لرزه و تکان می شود و در اینجا می بینید که دو بلوک از خانه برفی نابود شده است . می توانید در قسمت گوشه بالا سلامتی خانه و زمان باقی مانده از بهمن را ببینید .

بله درست است ! این خانه اسکیمویی شما را در برابر بهمن محافظت می کند …

هنگامی که با موفقیت از شیب  قله بانی نجات پیدا کردید ، می توانید در چهار قله دیگر به طور انتخابی و هرکدام را که دوست داشتید خانه سازی کنید و با آنها دست و پنجه نرم کنید .

در چه مکانی باید اسکیمو خانه را بسازد ؟

اگر اسکیموی شما در مرحله ای سقوط کند و بمیرد می توانید آن مرحله را دوباره بازی کنید و بازی را ادامه دهید . موفق باشید و امیدوارم از این بازی لذت ببرید .

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید .

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *